Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 12. juli 2020

Showene med Sabeltann, Kardemommeby og Hakkebakkeskogen er tipp-topp klasse. Tommel opp! Sabeltannshowet koster skjorta, men bør oppleves om man er interessert i sjørøvere.

Dyreparken er helt ok. Mange interessante dyr for barna.

"Fornøyelsesparkdelen" trenger en oppfriskning. Jungelbob har gått ut på dato og få andre attraksjoner for barna som har passert 6 år.

I tillegg er det VANVITTIG med kø, opptil 2t for enkelte attraksjoner. Det er uforståelig at man ikke har fått til ordninger med digital kø slik enkelte andre parker har fått til (vi var blant annet i Efteling i NL i fjor), særlig i koronatiden. Det blir dårlig humør av køståing, og i beste fall får man med seg 3 attraksjoner på en dag. Et eksempel er turen med Den sorte dame. Den tar nøyaktig 10 min, men har avgang i beste fall hver 30 min (det er nemlig også en del pauser inni tidetabellen, såkalt landlov). Vi stod i kø i 2t 10 min før vi kom ombord. Jungelbob var jevnt over 1t kø gjennom hele dagen. Det var med andre ord ikke lett å merke at det var mindre folk i parken pga koronarestriksjoner.

1  Takk, Rune0909
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt OK dag i Dyreparken, men passer best for familier med små barn, gjerne under 9 år. Våre to var litt for store for de fleste attraksjonene, de er 10 og 12 år. Jungel bob attraksjonen var mest populær for våre barn, selv med lang kø og noe tekniske feil underveis.

Takk, Cecilie_Oslo
Anmeldt 12. juli 2020

Under korona pandemien fortjener dere all positiv oppmerksomhet som finnes. Dere har virkelig tatt det på alvor. Følte meg 100% trygg under hele oppholdet mitt der på 5 dager i strekk. Alt dere har klart å få til på så kort tid er helt fantastisk. Alt fra Antibac fra før man kommer inn døren til sabeltann og Antibac før man skal inn på noe i det hele tatt. Helt fantastisk bra jobbet!

Takk, Veronica L
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Absolutt til å anbefale for vennetur. Man bør se programmet for dagen på nett og få med seg mating. Kjempe flinke dyrepassere med mye god og morsom informasjon.

Takk, 828unas
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Fin tur, men veldig lite vi fikk sett til dyrene. Flere områder var også stengt da vi var der mellom 16-20.
Plassen hvor giraffen og sebraene var, var kanskje toppen av turen.

Takk, 509rebekkas