Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte parken midt i juli og midt i korona-tiden. Godt med smittetiltak, men det medførte dessverre mange stengte serveringssteder. Vi så dessverre få dyr, mulig vi hadde uflaks men det var få dyr som var ute da vi var der. Ikke gepard (verken ute eller inne), ikke gaupe, ikke elg, ikke sjimpanser (da det var presentasjon utendørs akkurat da vi slapp inn i ape/fugle/reptilhuset, og køen hadde vært lang) ikke rødpanda, ikke løve, ikke oter...etc.. så det ble jo litt komisk til slutt, men kan vel ikke klandre parken for at dyrene liker å skjerme seg. Vi fikk tatt Nilen tømmerrenna, men denne stoppet opp like etter oss og måtte da evakuere båtene. Moro for unga å se Sabeltann, veldig spennende i spøkelseshuset og på tokt med Grevinnen, morsomt å se de dyrene vi tross alt fikk se. Alt i alt en solid gjennomført, profesjonell og fin park, med blide ansatte som alltid er serviceminded og hyggelige. Hadde den hatt et par attraksjoner til, i tillegg til tømmerrenna og bob, så hadde det vært den ultimate familiepark.

Takk, Metteman
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Selv med litt duskregn er dyreparken fantastisk. Helsetiltak og redusert kapasitet grunnet covid 19 gjør ingen ting. Dyreparken i Kristiansand er som alltid verdt pengene.

1  Takk, robertbD6876JM
Anmeldt 12. juli 2020

Showene med Sabeltann, Kardemommeby og Hakkebakkeskogen er tipp-topp klasse. Tommel opp! Sabeltannshowet koster skjorta, men bør oppleves om man er interessert i sjørøvere.

Dyreparken er helt ok. Mange interessante dyr for barna.

"Fornøyelsesparkdelen" trenger en oppfriskning. Jungelbob har gått ut på dato og få andre attraksjoner for barna som har passert 6 år.

I tillegg er det VANVITTIG med kø, opptil 2t for enkelte attraksjoner. Det er uforståelig at man ikke har fått til ordninger med digital kø slik enkelte andre parker har fått til (vi var blant annet i Efteling i NL i fjor), særlig i koronatiden. Det blir dårlig humør av køståing, og i beste fall får man med seg 3 attraksjoner på en dag. Et eksempel er turen med Den sorte dame. Den tar nøyaktig 10 min, men har avgang i beste fall hver 30 min (det er nemlig også en del pauser inni tidetabellen, såkalt landlov). Vi stod i kø i 2t 10 min før vi kom ombord. Jungelbob var jevnt over 1t kø gjennom hele dagen. Det var med andre ord ikke lett å merke at det var mindre folk i parken pga koronarestriksjoner.

1  Takk, Rune0909
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Helt OK dag i Dyreparken, men passer best for familier med små barn, gjerne under 9 år. Våre to var litt for store for de fleste attraksjonene, de er 10 og 12 år. Jungel bob attraksjonen var mest populær for våre barn, selv med lang kø og noe tekniske feil underveis.

Takk, Cecilie_Oslo
Anmeldt 12. juli 2020

Under korona pandemien fortjener dere all positiv oppmerksomhet som finnes. Dere har virkelig tatt det på alvor. Følte meg 100% trygg under hele oppholdet mitt der på 5 dager i strekk. Alt dere har klart å få til på så kort tid er helt fantastisk. Alt fra Antibac fra før man kommer inn døren til sabeltann og Antibac før man skal inn på noe i det hele tatt. Helt fantastisk bra jobbet!

Takk, Veronica L