Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 2 uker siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 23. august 2021
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte ettermiddagsbilletter og ble veldig fornøyde når dette fantes som et alternativ siden de ordinære billettene hadde vært utsolgt i mange uker.

Alt virket vel og bra men vi ble veldig overrasket når vi innså at mange av kioskene og spisestedene stengte alt kl 16. Dette hadde ikke dyreparken tatt høyde for når de startet og selge «16-20 billetter»... Vi gikk og gikk, parken er stor og det er langt å gå for de små som plutselig blir sultne på noe mat eller snacks. Ingen som helst info om reduserte serveringstilbud når vi kjøpte billetter, eller at det også ville være flere attraksjoner som også var stengt.. Utrolig kjipt å ikke få muligheten å benytte hele parken på lik linje som alle andre besøkere!

2  Takk, MarieAgelund
Anmeldt 15. juli 2020

Smitteverntiltak var veldig bra.
Barn og voksne hadde det veldig gøy.
Orangutang seksjonen var favoritt

Takk, anonusername
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte parken midt i juli og midt i korona-tiden. Godt med smittetiltak, men det medførte dessverre mange stengte serveringssteder. Vi så dessverre få dyr, mulig vi hadde uflaks men det var få dyr som var ute da vi var der. Ikke gepard (verken ute eller inne), ikke gaupe, ikke elg, ikke sjimpanser (da det var presentasjon utendørs akkurat da vi slapp inn i ape/fugle/reptilhuset, og køen hadde vært lang) ikke rødpanda, ikke løve, ikke oter...etc.. så det ble jo litt komisk til slutt, men kan vel ikke klandre parken for at dyrene liker å skjerme seg. Vi fikk tatt Nilen tømmerrenna, men denne stoppet opp like etter oss og måtte da evakuere båtene. Moro for unga å se Sabeltann, veldig spennende i spøkelseshuset og på tokt med Grevinnen, morsomt å se de dyrene vi tross alt fikk se. Alt i alt en solid gjennomført, profesjonell og fin park, med blide ansatte som alltid er serviceminded og hyggelige. Hadde den hatt et par attraksjoner til, i tillegg til tømmerrenna og bob, så hadde det vært den ultimate familiepark.

Takk, Metteman
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Selv med litt duskregn er dyreparken fantastisk. Helsetiltak og redusert kapasitet grunnet covid 19 gjør ingen ting. Dyreparken i Kristiansand er som alltid verdt pengene.

1  Takk, robertbD6876JM
Anmeldt 12. juli 2020

Showene med Sabeltann, Kardemommeby og Hakkebakkeskogen er tipp-topp klasse. Tommel opp! Sabeltannshowet koster skjorta, men bør oppleves om man er interessert i sjørøvere.

Dyreparken er helt ok. Mange interessante dyr for barna.

"Fornøyelsesparkdelen" trenger en oppfriskning. Jungelbob har gått ut på dato og få andre attraksjoner for barna som har passert 6 år.

I tillegg er det VANVITTIG med kø, opptil 2t for enkelte attraksjoner. Det er uforståelig at man ikke har fått til ordninger med digital kø slik enkelte andre parker har fått til (vi var blant annet i Efteling i NL i fjor), særlig i koronatiden. Det blir dårlig humør av køståing, og i beste fall får man med seg 3 attraksjoner på en dag. Et eksempel er turen med Den sorte dame. Den tar nøyaktig 10 min, men har avgang i beste fall hver 30 min (det er nemlig også en del pauser inni tidetabellen, såkalt landlov). Vi stod i kø i 2t 10 min før vi kom ombord. Jungelbob var jevnt over 1t kø gjennom hele dagen. Det var med andre ord ikke lett å merke at det var mindre folk i parken pga koronarestriksjoner.

1  Takk, Rune0909