En flott opplevelse

Vi var her med familien en tur i august. Parken er veldig stor, men relativt oversiktelig. Selv om... les mer

Anmeldt 12. oktober 2022
stelnor
Oslo, Norge
Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 16. august 2022
trydolen
Hovden, Norge
Les alle 1 464 anmeldelsene

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Selv om lynet kom og regnet plasket ned de to første timene hadde vi en fantastisk dag i dyreparken. Med barn i alder 10, 9 og 3 år er det aktiviteter for de alle. Flotte spennende dyr og ellers kjempehøye områder å besøke med mye underholdning. De voksnes høydepunkt var uten tvil Kjuttaviga vertshus hvor vi fikk store tacotallerken som var av toppklasse! Og bestilling av mat via app håper jeg de fortsetter med, det var enkelt og gikk fortere enn forventet.
3 åringen kastet smokken sin lett inn inn kammeret til kaptein sabeltann og tørr ikke spørre så mye etter smokken etter det, vi vil jo ikke at kaptein sabeltann skal komme på døren så takk for at dette gikk lekende lett!
Topp dag i dyreparken og vi merket fort at 1 dag er for lite vi kommer tilbake!

2  Takk, ceccguntveit
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en super dag i dyreparken.
Bestilte ettermiddagsbillett da formålet vårt bare var å se dyrene i parken. For en fantastisk opplevelse det var. Virkelig verdt et besøk for alle og enhver.

2  Takk, siwhelener
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte ettermiddagsbilletter og ble veldig fornøyde når dette fantes som et alternativ siden de ordinære billettene hadde vært utsolgt i mange uker.

Alt virket vel og bra men vi ble veldig overrasket når vi innså at mange av kioskene og spisestedene stengte alt kl 16. Dette hadde ikke dyreparken tatt høyde for når de startet og selge «16-20 billetter»... Vi gikk og gikk, parken er stor og det er langt å gå for de små som plutselig blir sultne på noe mat eller snacks. Ingen som helst info om reduserte serveringstilbud når vi kjøpte billetter, eller at det også ville være flere attraksjoner som også var stengt.. Utrolig kjipt å ikke få muligheten å benytte hele parken på lik linje som alle andre besøkere!

2  Takk, MarieAgelund
Anmeldt 15. juli 2020

Smitteverntiltak var veldig bra.
Barn og voksne hadde det veldig gøy.
Orangutang seksjonen var favoritt

Takk, anonusername
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi besøkte parken midt i juli og midt i korona-tiden. Godt med smittetiltak, men det medførte dessverre mange stengte serveringssteder. Vi så dessverre få dyr, mulig vi hadde uflaks men det var få dyr som var ute da vi var der. Ikke gepard (verken ute eller inne), ikke gaupe, ikke elg, ikke sjimpanser (da det var presentasjon utendørs akkurat da vi slapp inn i ape/fugle/reptilhuset, og køen hadde vært lang) ikke rødpanda, ikke løve, ikke oter...etc.. så det ble jo litt komisk til slutt, men kan vel ikke klandre parken for at dyrene liker å skjerme seg. Vi fikk tatt Nilen tømmerrenna, men denne stoppet opp like etter oss og måtte da evakuere båtene. Moro for unga å se Sabeltann, veldig spennende i spøkelseshuset og på tokt med Grevinnen, morsomt å se de dyrene vi tross alt fikk se. Alt i alt en solid gjennomført, profesjonell og fin park, med blide ansatte som alltid er serviceminded og hyggelige. Hadde den hatt et par attraksjoner til, i tillegg til tømmerrenna og bob, så hadde det vært den ultimate familiepark.

Takk, Metteman