Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

119124 av 1 424 anmeldelser
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Parken har ikke det største utvalget av dyr, og vi så hverken geopard, ulv, tiger eller løve mens vi var her. Samtidig er det positivt at dyrene har mulighet til å gjemme seg vekk fra publikum så det er ikke bare negativt.

Parken er stor og for fullt utbytte er to dager å anbefale, da kan man bruke en dag på og gå rundt og en dag på å få med seg forestillinger og dyrepresentasjoner. Vi prioriterte å gå rundt den ene dagen vi var der.

Ikke veldig mange plasser med utplassering av hånddesinfeksjon utenom ved attraksjoner.

Veldig hyggelige ansatte.

Køen til tømmerrenna så veldig lang ut, men det gikk fort. Fine priser for bilder fra turen.

Maten er overpriset. Løveburgeren var ikke god. God pommes frites.

Parken i seg selv er helt nydelig å gå gjennom. Beste delen synes jeg er den nordiske skogen.

Takk, Kjersti S
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Selv om lynet kom og regnet plasket ned de to første timene hadde vi en fantastisk dag i dyreparken. Med barn i alder 10, 9 og 3 år er det aktiviteter for de alle. Flotte spennende dyr og ellers kjempehøye områder å besøke med mye underholdning. De voksnes høydepunkt var uten tvil Kjuttaviga vertshus hvor vi fikk store tacotallerken som var av toppklasse! Og bestilling av mat via app håper jeg de fortsetter med, det var enkelt og gikk fortere enn forventet.
3 åringen kastet smokken sin lett inn inn kammeret til kaptein sabeltann og tørr ikke spørre så mye etter smokken etter det, vi vil jo ikke at kaptein sabeltann skal komme på døren så takk for at dette gikk lekende lett!
Topp dag i dyreparken og vi merket fort at 1 dag er for lite vi kommer tilbake!

2  Takk, ceccguntveit
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Hadde en super dag i dyreparken.
Bestilte ettermiddagsbillett da formålet vårt bare var å se dyrene i parken. For en fantastisk opplevelse det var. Virkelig verdt et besøk for alle og enhver.

2  Takk, siwhelener
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte ettermiddagsbilletter og ble veldig fornøyde når dette fantes som et alternativ siden de ordinære billettene hadde vært utsolgt i mange uker.

Alt virket vel og bra men vi ble veldig overrasket når vi innså at mange av kioskene og spisestedene stengte alt kl 16. Dette hadde ikke dyreparken tatt høyde for når de startet og selge «16-20 billetter»... Vi gikk og gikk, parken er stor og det er langt å gå for de små som plutselig blir sultne på noe mat eller snacks. Ingen som helst info om reduserte serveringstilbud når vi kjøpte billetter, eller at det også ville være flere attraksjoner som også var stengt.. Utrolig kjipt å ikke få muligheten å benytte hele parken på lik linje som alle andre besøkere!

2  Takk, MarieAgelund
Anmeldt 15. juli 2020

Smitteverntiltak var veldig bra.
Barn og voksne hadde det veldig gøy.
Orangutang seksjonen var favoritt

Takk, anonusername