Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to fine dager før 15.juli, lett å holde avstand, osv. Men etter denne datoen har det blitt utrivelig. Vi opplevde trengsel, maten blir ikke utlevert til avtalt tid og barna får ikke vært med på noe pga for lange køer. Dyreparken har nok sluppet inn for mange og samtidig holder på smittevernstiltakene. Ikke greit.

Ellers er parken grei, men mye har blitt fjernet (karuseller og slikt). Kardemommeby var en stor skuffelse da vi ikke fikk se noen av karakterene som i tidligere år, og trikkeføreren virket helt likegyldig. Trist opplevelse og barna var skuffet.

2  Takk, Jeeey
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det gikk et markant skille den 15. juli - før denne datoen var det greit å være i parken. Passelig med folk, mulig å holde avstand, og køene gikk greit selv med nedsatt kapasitet på attraksjonene.
Etter 15 .juli har det eksplodert med besøkende, samtidig som attraksjonene driver med de samme smittevernstiltakene. Vi ga opp på den fjerde dagen, orket ikke timeslange køer. Det er tydelig at parken nå driter i om folk får en hyggelig opplevelse, så lenge de får solgt inngangsbilletter. Parkering er strevsomt og langt unna om du har innslippstid etter 09.00, køene er horrible, og badelandet er pakket fullt på en finværsdag slik at det er umulig å holde avstand. Lurt å holde seg unna Dyreparken, til de kan drive som normalt igjen.

Takk, 240hansm
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig park. Vi var både i dyreparken og badeland. Barna var kjempefornøyd. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Parken har ikke det største utvalget av dyr, og vi så hverken geopard, ulv, tiger eller løve mens vi var her. Samtidig er det positivt at dyrene har mulighet til å gjemme seg vekk fra publikum så det er ikke bare negativt.

Parken er stor og for fullt utbytte er to dager å anbefale, da kan man bruke en dag på og gå rundt og en dag på å få med seg forestillinger og dyrepresentasjoner. Vi prioriterte å gå rundt den ene dagen vi var der.

Ikke veldig mange plasser med utplassering av hånddesinfeksjon utenom ved attraksjoner.

Veldig hyggelige ansatte.

Køen til tømmerrenna så veldig lang ut, men det gikk fort. Fine priser for bilder fra turen.

Maten er overpriset. Løveburgeren var ikke god. God pommes frites.

Parken i seg selv er helt nydelig å gå gjennom. Beste delen synes jeg er den nordiske skogen.

Takk, Kjersti S
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Selv om lynet kom og regnet plasket ned de to første timene hadde vi en fantastisk dag i dyreparken. Med barn i alder 10, 9 og 3 år er det aktiviteter for de alle. Flotte spennende dyr og ellers kjempehøye områder å besøke med mye underholdning. De voksnes høydepunkt var uten tvil Kjuttaviga vertshus hvor vi fikk store tacotallerken som var av toppklasse! Og bestilling av mat via app håper jeg de fortsetter med, det var enkelt og gikk fortere enn forventet.
3 åringen kastet smokken sin lett inn inn kammeret til kaptein sabeltann og tørr ikke spørre så mye etter smokken etter det, vi vil jo ikke at kaptein sabeltann skal komme på døren så takk for at dette gikk lekende lett!
Topp dag i dyreparken og vi merket fort at 1 dag er for lite vi kommer tilbake!

2  Takk, ceccguntveit