Topp besøk med overnatting i Kardemommeby

2 dager i Dyreparken + Badelandet med overnatting i Kardemommeby og Sirkus Jesper var stor suksess... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Wanderer830053
Kardemomme by - Norges nydeligste tettsted

Kardemomme by er Norges vakreste, mest harmoniske og mest komplette by. Tusen takk til alle... les mer

Anmeldt 4 dager siden
fr_yaa2021
Les alle 1 405 anmeldelsene

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Superflott opplevelse med utrolig vel gjennomført opplegg og imponerende ansatte! minus er at mat er vanvittig dyrt!

Takk, mistics
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to fine dager før 15.juli, lett å holde avstand, osv. Men etter denne datoen har det blitt utrivelig. Vi opplevde trengsel, maten blir ikke utlevert til avtalt tid og barna får ikke vært med på noe pga for lange køer. Dyreparken har nok sluppet inn for mange og samtidig holder på smittevernstiltakene. Ikke greit.

Ellers er parken grei, men mye har blitt fjernet (karuseller og slikt). Kardemommeby var en stor skuffelse da vi ikke fikk se noen av karakterene som i tidligere år, og trikkeføreren virket helt likegyldig. Trist opplevelse og barna var skuffet.

2  Takk, Jeeey
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det gikk et markant skille den 15. juli - før denne datoen var det greit å være i parken. Passelig med folk, mulig å holde avstand, og køene gikk greit selv med nedsatt kapasitet på attraksjonene.
Etter 15 .juli har det eksplodert med besøkende, samtidig som attraksjonene driver med de samme smittevernstiltakene. Vi ga opp på den fjerde dagen, orket ikke timeslange køer. Det er tydelig at parken nå driter i om folk får en hyggelig opplevelse, så lenge de får solgt inngangsbilletter. Parkering er strevsomt og langt unna om du har innslippstid etter 09.00, køene er horrible, og badelandet er pakket fullt på en finværsdag slik at det er umulig å holde avstand. Lurt å holde seg unna Dyreparken, til de kan drive som normalt igjen.

Takk, 240hansm
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig park. Vi var både i dyreparken og badeland. Barna var kjempefornøyd. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, AnnHavdalen
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Parken har ikke det største utvalget av dyr, og vi så hverken geopard, ulv, tiger eller løve mens vi var her. Samtidig er det positivt at dyrene har mulighet til å gjemme seg vekk fra publikum så det er ikke bare negativt.

Parken er stor og for fullt utbytte er to dager å anbefale, da kan man bruke en dag på og gå rundt og en dag på å få med seg forestillinger og dyrepresentasjoner. Vi prioriterte å gå rundt den ene dagen vi var der.

Ikke veldig mange plasser med utplassering av hånddesinfeksjon utenom ved attraksjoner.

Veldig hyggelige ansatte.

Køen til tømmerrenna så veldig lang ut, men det gikk fort. Fine priser for bilder fra turen.

Maten er overpriset. Løveburgeren var ikke god. God pommes frites.

Parken i seg selv er helt nydelig å gå gjennom. Beste delen synes jeg er den nordiske skogen.

Takk, Kjersti S