Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 16. august 2022
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 14. august 2022
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 462 anmeldelsene

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig stort med masse muligheter og tilbud, men veldig dårlig når det gjelder tilbud om mat og kjempe dårlig ift skilting. Parkering koster 100 kr dagen.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Superflott opplevelse med utrolig vel gjennomført opplegg og imponerende ansatte! minus er at mat er vanvittig dyrt!

Takk, mistics
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to fine dager før 15.juli, lett å holde avstand, osv. Men etter denne datoen har det blitt utrivelig. Vi opplevde trengsel, maten blir ikke utlevert til avtalt tid og barna får ikke vært med på noe pga for lange køer. Dyreparken har nok sluppet inn for mange og samtidig holder på smittevernstiltakene. Ikke greit.

Ellers er parken grei, men mye har blitt fjernet (karuseller og slikt). Kardemommeby var en stor skuffelse da vi ikke fikk se noen av karakterene som i tidligere år, og trikkeføreren virket helt likegyldig. Trist opplevelse og barna var skuffet.

2  Takk, Jeeey
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det gikk et markant skille den 15. juli - før denne datoen var det greit å være i parken. Passelig med folk, mulig å holde avstand, og køene gikk greit selv med nedsatt kapasitet på attraksjonene.
Etter 15 .juli har det eksplodert med besøkende, samtidig som attraksjonene driver med de samme smittevernstiltakene. Vi ga opp på den fjerde dagen, orket ikke timeslange køer. Det er tydelig at parken nå driter i om folk får en hyggelig opplevelse, så lenge de får solgt inngangsbilletter. Parkering er strevsomt og langt unna om du har innslippstid etter 09.00, køene er horrible, og badelandet er pakket fullt på en finværsdag slik at det er umulig å holde avstand. Lurt å holde seg unna Dyreparken, til de kan drive som normalt igjen.

Takk, 240hansm
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig park. Vi var både i dyreparken og badeland. Barna var kjempefornøyd. Kommer gjerne igjen en annen gang.

Takk, AnnHavdalen