Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i parken sommeren 2011 og var dengang veldig begeistrede. Siden er barna blitt eldre og vi har fått en jente mer på knapt 5 år. Vi var veldig spente på besøket i år men er litt skuffede. Vel vitende corona situasjonen og de utfordringer det gir for parken og de ansatte. Tatt i betraktning den reduserte kapasiteten på attraksjonene pga coronatiltak, bør man ikke ha så mange besøkende samtidig. Køene er altfor lange og flere av attraksjonene var det ikke mulig å få billett til, selvom vi forsøkte å bestille flere dager i forveien( Hakkebakkke skogen). Vi var vel å merke 3 dager i parken og ALT var utsolgt!!. Det er jo slikt vi betaler penger for via inngangsbilletten! Det må kunne gjøres bedre. Dessuten synes jeg prisene er horrible. For meg å se blir det for dumt at flere attraksjoner koster ekstra når inngangsbilletene er så høye. Og dropp alle disse tivolieffektene med lykkehjul og ekstrabetalinger for ditten og datten, det gir i mine øyne parken et dårlig profittorientert image.
Men for all del, skuespillerne er flinke, personalet vennlige og parken stor og variert på tilbud. Men klart mest interessant for litt yngre barn.

1  Takk, Jacob G
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig at man ikke får Glutenfri mat på de ulike spisestedene som på Pirat Proviant , kun på andre siden av parken. Man burde ha mulighet til å bestille allergivennlig mat på alle spisestedene.
Parken har alt for få toaletter i forhold til antall besøkene.

Takk, ninambj
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig stort med masse muligheter og tilbud, men veldig dårlig når det gjelder tilbud om mat og kjempe dårlig ift skilting. Parkering koster 100 kr dagen.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Superflott opplevelse med utrolig vel gjennomført opplegg og imponerende ansatte! minus er at mat er vanvittig dyrt!

Takk, mistics
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Hadde to fine dager før 15.juli, lett å holde avstand, osv. Men etter denne datoen har det blitt utrivelig. Vi opplevde trengsel, maten blir ikke utlevert til avtalt tid og barna får ikke vært med på noe pga for lange køer. Dyreparken har nok sluppet inn for mange og samtidig holder på smittevernstiltakene. Ikke greit.

Ellers er parken grei, men mye har blitt fjernet (karuseller og slikt). Kardemommeby var en stor skuffelse da vi ikke fikk se noen av karakterene som i tidligere år, og trikkeføreren virket helt likegyldig. Trist opplevelse og barna var skuffet.

2  Takk, Jeeey