Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 2 uker siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 23. august 2021
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Mange vil nok like dyreparken siden den er så stor, men midt på sommeren er det fortsatt ganske fult. Det er det eneste som trekker ned, nemlig at det er mye mennesker der og en del køer. Trenger nok noen flere attraksjoner for å spre køene, men dyrehage-delen er veldig bra:)

2  Takk, FabianAJohannessen
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i parken sommeren 2011 og var dengang veldig begeistrede. Siden er barna blitt eldre og vi har fått en jente mer på knapt 5 år. Vi var veldig spente på besøket i år men er litt skuffede. Vel vitende corona situasjonen og de utfordringer det gir for parken og de ansatte. Tatt i betraktning den reduserte kapasiteten på attraksjonene pga coronatiltak, bør man ikke ha så mange besøkende samtidig. Køene er altfor lange og flere av attraksjonene var det ikke mulig å få billett til, selvom vi forsøkte å bestille flere dager i forveien( Hakkebakkke skogen). Vi var vel å merke 3 dager i parken og ALT var utsolgt!!. Det er jo slikt vi betaler penger for via inngangsbilletten! Det må kunne gjøres bedre. Dessuten synes jeg prisene er horrible. For meg å se blir det for dumt at flere attraksjoner koster ekstra når inngangsbilletene er så høye. Og dropp alle disse tivolieffektene med lykkehjul og ekstrabetalinger for ditten og datten, det gir i mine øyne parken et dårlig profittorientert image.
Men for all del, skuespillerne er flinke, personalet vennlige og parken stor og variert på tilbud. Men klart mest interessant for litt yngre barn.

1  Takk, Jacob G
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig at man ikke får Glutenfri mat på de ulike spisestedene som på Pirat Proviant , kun på andre siden av parken. Man burde ha mulighet til å bestille allergivennlig mat på alle spisestedene.
Parken har alt for få toaletter i forhold til antall besøkene.

Takk, ninambj
Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Veldig stort med masse muligheter og tilbud, men veldig dårlig når det gjelder tilbud om mat og kjempe dårlig ift skilting. Parkering koster 100 kr dagen.

1  Takk, 86jonasberg
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Superflott opplevelse med utrolig vel gjennomført opplegg og imponerende ansatte! minus er at mat er vanvittig dyrt!

Takk, mistics