Anbefales

Anbefales, morsomt for både store og små. Masse gøy å se og å finne på. Lett å komme seg rundt med... les mer

Anmeldt 10. april 2024
katrines423
Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Les alle 1 525 anmeldelsene

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mye å oppleve for små og stor. Mye kø-ståing, burde vært mulig å forhåndsreservere fler aktiviteter enn Hakkebakkeskogen. Sistnevte forestilling var veldig flott laget, og vår treåring elsket den (om enn litt skuffet over alt som ikke var med). Lite tilgjengelighet på arrangementer som mating av dyrene, forestår det er litt pga covid-19-situasjonen, men følte dyrene var litt utilgjengelig. Mange varierte aktiviteter, sjarmerende sti med troll, spennende lekeplass i skogen, kutoppen, abra havn og Kardemommeby. Alt var veldig flott!

Dårlig matservering, særlig for mennesker med allergi. Burde vært lettere å få noe som var både melk- og glutenfritt. Det ble mest medbrakt mat på oss. I tillegg noe dårlig tilrettelagt med stellerom og ammerom, kunne gjerne vært mer av det enn bare babyhuset - mange reiser med babyer også. Koselig park, vi kommer tilbake når barna er større!

Takk, 458sirif
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En ufattelig fin attraksjon, som oppleves positiv selv under covid-19.
Maten, da varmmat, kunne vært bedre og billigere. Ikke verdt prisen.
Veldig hyggelige og imøtekommende ansatte over alt, barna føler seg sett og det er kjempeviktig på en slik plass.

Mye kø og venting, men sånn er det under en pandemi. De ansatte gjør sitt beste for at alle skal ha det fint. Badeland og attraksjoner i toppklasse!!

1  Takk, hemmelig
Anmeldt 22. juli 2020

Morsomt for barn, dyrt for de voksne. Flott park, gøyale dyr og opplegg, men alt inne i parken må bestilles via app, som er noe klønete lagt opp. Masse kø, umulig å få plass på halkebakkeskogtog og andre aktiviteter uten å vite om det på forhånd. Alt var booket hele uka.

Takk, ellen1532018
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Denne parken er like fin hver gang og byr på flotte opplevelser for hele familien.
Vi er her hvert år og blir overrasket over endringer og forbedringer de gjør hvert år, selv i covid-19 fremstår det bra!

4  Takk, LillebrorF
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Mange vil nok like dyreparken siden den er så stor, men midt på sommeren er det fortsatt ganske fult. Det er det eneste som trekker ned, nemlig at det er mye mennesker der og en del køer. Trenger nok noen flere attraksjoner for å spre køene, men dyrehage-delen er veldig bra:)

2  Takk, FabianAJohannessen