Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 5 dager siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 3 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i dyreparken høsten 2019 og koste oss skikkelig. Nå i sommer ble oppholdet preget av lange køer og begrensede tilganger. Hvis man kom 40 min før en dyrepresentasjon var det fullt og ikke lov å stå utenfor å se. Noe som førte til veldig skuffede barn. Vi bodde i kardemomme by og gledet oss til å være litt «alene» i parken morgen og kveld, men med utvidede åpningstider kom det horder av folk inn allerede før man hadde fått frokost hos bakeren. Sirkus jesper og reisen gjennom hakkebakkeskogen (spesielt Mikkel rev!) var fantastisk!!! Kaptein Sabeltann fortjente terningkast 1. Med 3 ulike lokalisasjoner underveis i forestillingen fikk man ikke levd seg inn i fortellingen, hvis man da kan kalle det en fortelling. Mye sang og lite innhold, ingen story. Men all ære til skuespillerne som gjennomførte 8 show pr dag... Kjøp av billetter med god seteplassering tidlig eller å møte opp tidlig til disse forestillingene hjalp lite da man bare ble dirigert vilkårlig hit og dit. Følte oss litt som kveg. De som kom sist til forestillingene fikk ofte de beste setene. Hele opplevelsen ble veldig preget av parkens tilpasninger til corona.

Takk, Hansen3
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Oppleves med stort fokus på smittevern! Fremstår profesjonelt og gjennomtenkt driftet! Alt av personalet er alltid blide og hyggelige! Ekstremt dyktige skuespilleren i alle parkens forestillinger!
Oppleves trygt å besøke denne spesielle sommeren! Anbefales :)

Takk, gjest879
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig velholdt og flott park! Det som trekker ned er dessverre manglende skilting, mangler i appen og noen av dyrepresentasjonene(geparder, sjimpanser og orangutanger: mye venting, langtekkelig og lite aktivisering av dyrene) Veldig mye som er veldig bra, vil særlig trekke frem forestillingene i Hakkebakkeskogen som høydepunkt! Utrolig flott laget og veldig dyktige skuespillere Ellers er presentasjon av otere, løver og tigre absolutt verdt å få med seg

Takk, ellenf329
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Mye å oppleve for små og stor. Mye kø-ståing, burde vært mulig å forhåndsreservere fler aktiviteter enn Hakkebakkeskogen. Sistnevte forestilling var veldig flott laget, og vår treåring elsket den (om enn litt skuffet over alt som ikke var med). Lite tilgjengelighet på arrangementer som mating av dyrene, forestår det er litt pga covid-19-situasjonen, men følte dyrene var litt utilgjengelig. Mange varierte aktiviteter, sjarmerende sti med troll, spennende lekeplass i skogen, kutoppen, abra havn og Kardemommeby. Alt var veldig flott!

Dårlig matservering, særlig for mennesker med allergi. Burde vært lettere å få noe som var både melk- og glutenfritt. Det ble mest medbrakt mat på oss. I tillegg noe dårlig tilrettelagt med stellerom og ammerom, kunne gjerne vært mer av det enn bare babyhuset - mange reiser med babyer også. Koselig park, vi kommer tilbake når barna er større!

Takk, 458sirif
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

En ufattelig fin attraksjon, som oppleves positiv selv under covid-19.
Maten, da varmmat, kunne vært bedre og billigere. Ikke verdt prisen.
Veldig hyggelige og imøtekommende ansatte over alt, barna føler seg sett og det er kjempeviktig på en slik plass.

Mye kø og venting, men sånn er det under en pandemi. De ansatte gjør sitt beste for at alle skal ha det fint. Badeland og attraksjoner i toppklasse!!

Takk, hemmelig