Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 1 uke siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hakkebakkeskogen og sjørøvershowet er såå verdt å ta! Veldig gøy å se både tigere og løver på nært hold morro for store og små

Takk, 604jeanettej
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Alltid like hyggelig! Rent og pent. Veldig bra show. Like hyggelig for liten som stor. Serviceinnstilte og svært hyggelige ansatte

Takk, carfla
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig park for barnefamilier. Egner seg kanskje best for familier med barn i banehage eller barneskolealder. Fin kombinasjon av aktiviteter og dyr.

Takk, 614olea
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Mye dyr å se, bør ha gode sko for å rekke alt. Interessant med dyrepresentasjon, men må møte opp i god tid på grunn av begrenset plass under pandemi. Litt dårlig med skilting.

Takk, vantrangp
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi var i dyreparken høsten 2019 og koste oss skikkelig. Nå i sommer ble oppholdet preget av lange køer og begrensede tilganger. Hvis man kom 40 min før en dyrepresentasjon var det fullt og ikke lov å stå utenfor å se. Noe som førte til veldig skuffede barn. Vi bodde i kardemomme by og gledet oss til å være litt «alene» i parken morgen og kveld, men med utvidede åpningstider kom det horder av folk inn allerede før man hadde fått frokost hos bakeren. Sirkus jesper og reisen gjennom hakkebakkeskogen (spesielt Mikkel rev!) var fantastisk!!! Kaptein Sabeltann fortjente terningkast 1. Med 3 ulike lokalisasjoner underveis i forestillingen fikk man ikke levd seg inn i fortellingen, hvis man da kan kalle det en fortelling. Mye sang og lite innhold, ingen story. Men all ære til skuespillerne som gjennomførte 8 show pr dag... Kjøp av billetter med god seteplassering tidlig eller å møte opp tidlig til disse forestillingene hjalp lite da man bare ble dirigert vilkårlig hit og dit. Følte oss litt som kveg. De som kom sist til forestillingene fikk ofte de beste setene. Hele opplevelsen ble veldig preget av parkens tilpasninger til corona.

Takk, Hansen3