Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Veldig bra park

Veldig fin park med mye å gjøre. Vi var fornøyde alle mann og imponert. Kjempeartig med... les mer

Anmeldt 15. august 2023
Kristine V
Les alle 1 522 anmeldelsene

Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Selv om været var litt på og av med regn, og situasjonen med Corona, fikk vi oppleve det vi ville. Dyrene og parken er bra, de leverer. Ser at dyrene har det bra. Og betjeningen smiler.

1  Takk, GlennRai
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hakkebakkeskogen og sjørøvershowet er såå verdt å ta! Veldig gøy å se både tigere og løver på nært hold 😊 morro for store og små

Takk, 604jeanettej
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Alltid like hyggelig! Rent og pent. Veldig bra show. Like hyggelig for liten som stor. Serviceinnstilte og svært hyggelige ansatte👌🏻

Takk, carfla
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig park for barnefamilier. Egner seg kanskje best for familier med barn i banehage eller barneskolealder. Fin kombinasjon av aktiviteter og dyr.

Takk, 614olea
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Mye dyr å se, bør ha gode sko for å rekke alt. Interessant med dyrepresentasjon, men må møte opp i god tid på grunn av begrenset plass under pandemi. Litt dårlig med skilting.

Takk, vantrangp