Årets høydepunkt!

Dyreparken leverer år etter år! Vi er så takknemlige og fornøyde etter å ha tilbragt en helg i... les mer

Anmeldt 1 uke siden
silkehansken
Gøy

Gode dyrepassere, fin park, bra opplegg. Det eneste vi var misfornøyde med var stellerommet på... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Brage R
L'Alfas del Pi, Spania
Les alle 1 530 anmeldelsene

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt å oppleve dyrene og barndomsminner i fra Kardemommeby, Hakkebakkeskogen og Kaptein Sabeltanns rike.
Trekker ned for mye køer pga korona situasjonen og søppelet kunne blit tømt oftere på toalettene.

Takk, annamariatveitae
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Selv om været var litt på og av med regn, og situasjonen med Corona, fikk vi oppleve det vi ville. Dyrene og parken er bra, de leverer. Ser at dyrene har det bra. Og betjeningen smiler.

1  Takk, GlennRai
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Hakkebakkeskogen og sjørøvershowet er såå verdt å ta! Veldig gøy å se både tigere og løver på nært hold 😊 morro for store og små

Takk, 604jeanettej
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Alltid like hyggelig! Rent og pent. Veldig bra show. Like hyggelig for liten som stor. Serviceinnstilte og svært hyggelige ansatte👌🏻

Takk, carfla
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Ypperlig park for barnefamilier. Egner seg kanskje best for familier med barn i banehage eller barneskolealder. Fin kombinasjon av aktiviteter og dyr.

Takk, 614olea