Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 6 dager siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 4 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige dager i Dyreparken. Da det var begrensninger med antall mennesker pga Coronna, var det ikke helt fullt i parken. Dette var deilig. Man må ha minimum to dager for å rekke over alt. Vi så flere dyrepresentasjoner, Hakkebakkrskogen og også forestilling med Sabeltann. Barna hadde det fantastisk, vi voksne koste oss også.

Takk, Jan K
Anmeldt 30. juli 2020

bo i Abra havn om dere har unger med dere,fantastisk opplevelse for både stor og liten,fantastisk personal,blide og hygglige

Takk, bj_rgb410
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Alle trives i dyreparken i Kristiansand. Ryddig,rent,hyggelig ansatte, garantert beste parken i Europa på Covid-19 tiltak. Terningkast 6

Takk, 950_ysteins
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gøy med dyrene, men mye kø. Dårlig rengjøring, søppelbøtter på toalettene var stappfulle, møkkete gulv, og mangel på såpe. + mat og søppel liggende på bordene. Alt for mye mennesker som står tett i tett.

Alltid vært fornøyd med parken, men med tanke på Covid-19, må tiltakene på hygiene bli mye strengere..

Takk, lea_christin3
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Kjekt å oppleve dyrene og barndomsminner i fra Kardemommeby, Hakkebakkeskogen og Kaptein Sabeltanns rike.
Trekker ned for mye køer pga korona situasjonen og søppelet kunne blit tømt oftere på toalettene.

Takk, annamariatveitae