Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 3 dager siden
elink616
Første uka etter fellesfeirien og allerede var fkere attraksjoner stengt

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med... les mer

Anmeldt 3 uker siden
O2247HJyvonneb
Les alle 1 424 anmeldelsene

Anmeldt 1. august 2020

Vi var der 28.og 29. juli. Med tre barn 9, 5 og 2 år.

Dyreparken: Liten park med få dyr... flere av dyrene var ikke synlige da vi var der. (2 av 5 stjerner)

Hakkebakkeskogen/Kardemommeby: Flott oppbygget by - veldig lite å gjøre... Vente 1 time for en liten trikketur. Burde etterstrebe mange flere kjøreopplevelser/aktiviteter. Veldig morsom teaterforestilling (2,5 av 5 stjerner)

Kaptein Sabeltann/Kjuttaviga: Fantastisk flotte kulisser - internasjonal høy kvalitet. Flinke skuespillere og fint show, men litt tynt innhold (Kaptein S. sjørøvernatt)... bra organisering av køer i Coronatider. Flinke og hyggelige ansatte i parken - de har gått smile- og servicekurs. Veldig bra mat på de to restaurantene vi spiste middag (Kjuttaviga vertshus og Sjørøvergrillen) - bra value for money. Soft-isen sitter fortsatt i minnet som patetisk liten til å koste kr 49... barnestørrelse verdt 19 kr.
Det negative: Alt for lange køer (selv uten Corona)... vi måtte vente over 2 timer for en båttur (kun en i følget sto i kø av gangen) med Den Sorte Dame og over 1,5 timer for spøkelseshuset... selv halvparten av denne ventetiden (uten Corona) er alt for lenge - spesielt med tanke på at det er veldig få attraksjoner der. Det er rett og slett alt for lite å gjøre der mellom kø-ventingen... burde lært noe av Hunderfossen og andre - flere karuseller/kjøregreier for barn. Pinlig mange spillebuler (20++) der man kunne satse feriepengene sine for muligens å vinne en 2 kg sjokolade-eske eller et kosedyr.
Dette er en utpreget småbarnspark... stakkars unger mellom 12 og 18... lær av Hunderfossen m.fl.
(3 av 5 poeng)

Circus Jesper - Superfin forestilling (4,5 av 5) høydepunktet i parken.

Totalopplevelsen ender bare på 3 av 5. Ikke en park vi kommer til å reise tilbake til...

Takk, h_konj128
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige dager i Dyreparken. Da det var begrensninger med antall mennesker pga Coronna, var det ikke helt fullt i parken. Dette var deilig. Man må ha minimum to dager for å rekke over alt. Vi så flere dyrepresentasjoner, Hakkebakkrskogen og også forestilling med Sabeltann. Barna hadde det fantastisk, vi voksne koste oss også.

Takk, Jan K
Anmeldt 30. juli 2020

bo i Abra havn om dere har unger med dere,fantastisk opplevelse for både stor og liten,fantastisk personal,blide og hygglige

Takk, bj_rgb410
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Alle trives i dyreparken i Kristiansand. Ryddig,rent,hyggelig ansatte, garantert beste parken i Europa på Covid-19 tiltak. Terningkast 6

Takk, 950_ysteins
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Gøy med dyrene, men mye kø. Dårlig rengjøring, søppelbøtter på toalettene var stappfulle, møkkete gulv, og mangel på såpe. + mat og søppel liggende på bordene. Alt for mye mennesker som står tett i tett.

Alltid vært fornøyd med parken, men med tanke på Covid-19, må tiltakene på hygiene bli mye strengere..

Takk, lea_christin3