Høstferie i Dyreparken

Herlig høstferie i Dyreparken i strålende sol. Det var ikke samme stemning som om sommeren siden... les mer

Anmeldt 1 uke siden
801sivk
Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 15. september 2021
elink616
Les alle 1 427 anmeldelsene

Anmeldt 5. august 2020

Vil skryte av fantastiske skuespillere i Hakkebakkeskogen og på kutoppen. Selv på en dag i øs pøs regnvær og med sure 15 grader, smiler de, og gir alt. En kjempefin opplevelse for store og små.

Takk, familyfirst10
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Hei,

Takk for veldig fin anmeldelse, og for skryt til våre skuespillere!

Velkommen tilbake til oss.

Hilsen Dyreparken

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dyreparken er et sted hvor barn i alle aldre stor koser seg. Det være å se på dyrene eller det er i de forskjellige tema områdene. Det er for tiden noe restriksjoner på grunn av Covid-19, men det må vi bare godta i disse tider.

Takk, roe70

Hei,

Takk for fin anmeldelse, det setter vi stor pris på.

Velkommen tilbake til oss!

Hilsen Dyreparken

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Besøkte dyreparken sammen med kone og to jenter på 9 og 15 år. Dyreparken er flott laget og under stadig oppgradering/endring, slik at det alltid er en god opplevelse for alle å komme hit.

1  Takk, sriis
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Vår årlige tur til Dyreparken i Kristiansand var fin, men det var mye kø og vi måtte tilslutt gi opp å være med på aktiviteter. Det ble helt umulig for barna å stå i så lange køer flere ganger enn én, så det eneste de fikk vært med på var Nilen som vi gikk til først. Sabeltann-show, Jungel-bob, Hakkebakkeskogen, osv måtte vi gi opp. Forstår at det må legges opp på en annen måte pga. Covid-situasjonen, men det er veldig synd uansett. Og besøket i parken blir ikke det samme. Fungerte bra å bruke appen for å bestille og betale for mat.

Takk, TonjeBakkeJ
Anmeldt 4. august 2020 via mobile enheter

Har vært i dyreparken mange ganger men denne gangen var det litt skuffende. Det er Corona tider, mye er tatt hensyn til i parken, men var altfor mye folk. De har vært flinke med avstand til aktiviteter og kiosker, men klyngete alle andre steder. Vi betalte for å se Hakkebakkeskogen forestilling, den var dessverre ikke som før. De skippet den originale historien og lagde noe eget som ikke var så bra. Showet med kaptein Sabeltann syntes 3-åringen var supert!

1  Takk, Ida J