Fantastisk!

En fantastisk opplevelse! De ansatte var alle så utrolig trivelige og hjelpsomme hvor enn vi gikk... les mer

Anmeldt 6 dager siden
GoPlaces38562927930
Topp

Enestående familiepark i Norge. Anbefaler kveldsshow, spøkelseshus og mating av løver. 2 dager er... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Bombiskompis
Narvik, Norge
Les alle 1 541 anmeldelsene

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Familien og jeg var i parken 2 dager! Det var helt fantastisk. Det var god plass og ikke noe stress. Atmosfæren var fantastisk, vidunderlig, koselig, tøff, avslappende og så mye mer. De ansatte i parken var helt fantastiske. Utrolig høflige og veldig serviceminded! Jeg følte meg trygg og smitteværntiltakene ble fulgt veldig bra. Hit skal vi tilbake!

Takk, mariusk585
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Vi ser frem til å få besøk av dere igjen.

Anmeldt 11. august 2020 via mobile enheter

Artig opplevelse for store og små. Er glad for at vi booket to dager når vi har en på fire år. Er veldig mye å se, pluss at badeparken også er flott. Topp dollar.

Takk, jooorn

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Vi anbefaler alltid å bruke minst to dager hos oss i høysesongen hvis man skal få med seg alt, og tre dager hvis man skal i Badelandet i tillegg.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Det positive i dag: Badevaktene passer på at det ikke er for mange på hoppeputen og i samme basseng, fellesferien er over og det er greit med plass for både store og små.

Det negative: søppel som ligger igjen fra dagene før. Når man kommer en time etter åpningstid (kl 11) og man ser søppel som ikke er fjernet og heller ble fjernet i løpet av di 5 timene vi var der, så lurer man på om denne turistmaskinen kun skal skumme fløten i fellesferien? Kanskje burde man sette opp skilt til «dumme» gjester som ikke skjønner at måkene kommer og forsyner seg av matrester som blir liggende igjen på sengene, (som burde hatt en dusj med antibac de også?)

Allerede før sesongen er over ligger det løse fliser, bare kostet bort, og ikke limt på plass.

Dessverre er renhold lite til stede i badelandet, det er synd, for det er her det vises så godt, og gjester går barføtter.
Pris på kaffe: kr 33 (pluss kr 15 for påfyll) og 42(!) for 0,5 cola...
Ingen antibacdispensere i nærheten av kiosk/matservering, det er ikke bra.

Dere kan bedre!

1  Takk, Supedad_from_Norway

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig tilbakemelding. Her har vi forbedringspotensiale ser vi, og det skal være rent og pent uavhengig av om det er fellesferie eller ikke.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 5. august 2020

Vil skryte av fantastiske skuespillere i Hakkebakkeskogen og på kutoppen. Selv på en dag i øs pøs regnvær og med sure 15 grader, smiler de, og gir alt. En kjempefin opplevelse for store og små.

Takk, familyfirst10

Hei,

Takk for veldig fin anmeldelse, og for skryt til våre skuespillere!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Dyreparken er et sted hvor barn i alle aldre stor koser seg. Det være å se på dyrene eller det er i de forskjellige tema områdene. Det er for tiden noe restriksjoner på grunn av Covid-19, men det må vi bare godta i disse tider.

Takk, roe70

Hei,

Takk for fin anmeldelse, det setter vi stor pris på.

Velkommen tilbake til oss!