Høstferie i Dyreparken

Herlig høstferie i Dyreparken i strålende sol. Det var ikke samme stemning som om sommeren siden... les mer

Anmeldt 3 dager siden
801sivk
Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 5 uker siden
elink616
Les alle 1 426 anmeldelsene

Anmeldt 28. august 2020

Prisingen er hinsides ifht hva du får. Både for å komme inn i parken, og ikke minst parkeringen hvor prisen økes med 50% i faktureringsgebyr. Mitt råd er å bruke penger på andre aktiviteter enn denne parken.

Takk, 281jaa
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Hei,

Takk for anmeldelse, det er leit å lese at du opplever at du ikke fikk valuta for besøket. Vi anbefaler alltid å undersøke på våre nettsider hva som er åpent den aktuelle dagen man ønsker å besøke oss, slik at man er forberedt på tilbudet i Parken.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde to fine dager i parken. Var ikke så heldig med været men tror ikke ungene merket det i det hele tatt. Var også godt fornøyd med Kaptein Sabeltann show. Smittevern var også godt ivaretatt i hele parken.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, turmedbarnebar2020
Dyreparkenkrs, Guest Relations Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse, det setter vi stor pris på!

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Dyreparken

Anmeldt 18. august 2020

Vi var utenom sesongen, noe annerledes enn midt i. Manslipper dog å krangle om plassene. De tok inn dyra til mating, synes det kunne vært opplyst om på appen når det var mattid.

1  Takk, Caroline N

Hei Caroline,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Skeptisk til slike familieparker.
Men hit vil jeg tilbake.
Hadde 2 dager, men vil ha mer, rakk ikke over alt.
Anbefales, vi hadde barn fra 1- 15 i følge og alle kosa seg og ville ikke hjem.

Takk, mitersen

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 17. august 2020 via mobile enheter

Nesten alle aktiviteter, kiosker og restauranter stengt. Ikke mulig å nyte sommerværet ute i badelandet. Vi brukte vel 15000 for dette oppholdet og det føles som svindel.

Takk, 683bendike

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding om hvordan du opplevde ditt besøk hos oss. I ukedagene utenom høysesongen er det begrenset med aktiviteter og spisesteder som holder åpent, men det er et større tilbud i helgene.

Vi håper dere ønsker å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.