Høstferie i Dyreparken

Herlig høstferie i Dyreparken i strålende sol. Det var ikke samme stemning som om sommeren siden... les mer

Anmeldt 2 dager siden
801sivk
Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 4 uker siden
elink616
Les alle 1 426 anmeldelsene

Anmeldt 4. september 2020 via mobile enheter

Vi har nettopp flyttet til Kristiansand og skulle derfor (selvfølgelig) oppleve Dyreparken. Vi valgte en dag med bra vær... Det gjorde opplevelsen bra, men det er ganske enkelt ikke lett å se på netsiden at nesten alt er stengt på hverdager fra sommerferien har sluttet... Der var virkelig ikke noe «fornøyelig» i de tilbudene som var... Men vi hadde en bra dag tross dette og følte vi fikk opplevd noe. Vi likte stemningen og en følelse av at det var «autentisk».

Vi så på et skilt ved inngangen at uteområdene i badelandet var stengt på hverdager og valgte da å vente. Vi dro søndag. Her var veldig mye likevel stengt... Utover det hadde dere veldig dårlig kontroll på smittevern i omkledningsrommet der var alt alt for mye folk der i perioder. Ingen kontrollerte... Flere medarbeidere stod i stedet for å kose snakket i resepsjonen der. Lov det, hvis alt er på stell, men det var det virkelig ikke denne dagen. Renhold var ganske dårlig. Mye snask i dusjene og omkring pool områdene. Badelandet har mye koselige ting - hvis de var åpne. Jeg ble dessverre skuffet.

Jeg synes generelt dere bør være flinkere på opplysning på hjemmesiden deres. Ser der er andre som har gitt dere liknende tilbakemelding. Folk opplever at de blir lurt ellers og som deres medarbeider sa så skulle man trykke på det med smått for å se at ting var stengt. Hvorfor skal det være med smått? Er der noen grunn for å holde den informasjon tilbake? Hvis dere tenker det er helt innafor? Jeg hadde aldri blitt skuffet hvis jeg visste hva jeg gikk inn til og betalte for. Vi kjøpte billett til helgen for å oppleve at uteområdet var åpent og så var alt likevel ikke det. Det var alt der stod på skiltet utenfor, uteområder åpent på helger.

Utover det bør dere jo nok koordinere prisene for parkering med «sesongen». Litt tullete at skulle betale for sommersesong parkering når dere kjører etter lavsesong i parken.

Takk, Rikkefm
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig tilbakemelding. Her er det flere ting vi kan ta med oss videre i vårt forbedringsarbeid.

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Anmeldt 28. august 2020

Prisingen er hinsides ifht hva du får. Både for å komme inn i parken, og ikke minst parkeringen hvor prisen økes med 50% i faktureringsgebyr. Mitt råd er å bruke penger på andre aktiviteter enn denne parken.

Takk, 281jaa

Hei,

Takk for anmeldelse, det er leit å lese at du opplever at du ikke fikk valuta for besøket. Vi anbefaler alltid å undersøke på våre nettsider hva som er åpent den aktuelle dagen man ønsker å besøke oss, slik at man er forberedt på tilbudet i Parken.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 27. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde to fine dager i parken. Var ikke så heldig med været men tror ikke ungene merket det i det hele tatt. Var også godt fornøyd med Kaptein Sabeltann show. Smittevern var også godt ivaretatt i hele parken.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, turmedbarnebar2020
Dyreparkenkrs, Guest Relations Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. september 2020

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse, det setter vi stor pris på!

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen Dyreparken

Anmeldt 18. august 2020

Vi var utenom sesongen, noe annerledes enn midt i. Manslipper dog å krangle om plassene. De tok inn dyra til mating, synes det kunne vært opplyst om på appen når det var mattid.

1  Takk, Caroline N

Hei Caroline,

Takk for hyggelig tilbakemelding.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 18. august 2020 via mobile enheter

Skeptisk til slike familieparker.
Men hit vil jeg tilbake.
Hadde 2 dager, men vil ha mer, rakk ikke over alt.
Anbefales, vi hadde barn fra 1- 15 i følge og alle kosa seg og ville ikke hjem.

Takk, mitersen

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse!

Velkommen tilbake til oss.