Høstferie i Dyreparken

Herlig høstferie i Dyreparken i strålende sol. Det var ikke samme stemning som om sommeren siden... les mer

Anmeldt 5 dager siden
801sivk
Dyreparken

Flott park med vekt på dyrevelferd! Sikkert greit å være der utenfor høysesong, ellers blir det mye... les mer

Anmeldt 15. september 2021
elink616
Les alle 1 426 anmeldelsene

Anmeldt 24. september 2020

Fantastisk fin helg med flotte opplevelser. Deilig å være her i lavsesong.
Det har etablert seg et "råne-miljø" like utenfor gjerdene på parken og det kommer noen ganger flere hundre biler som smeller og bråker helt til i 3-4 tida på natta. Det skjedde denne helgen og i følge lokalavisen og facebook skjer det jevnlig og nokså organisert.
Håper de klarer å få kontroll på dette, for overnattingen i Kardemommeby ligger så nært dette samlingsttedet at man til tross for ørepropper og godt sovehjerte blir holdt våken, noe som går ut over opplevlelsen og formen dagen etter.

Takk, 438janl
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. november 2020

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det har blitt iverksatt flere tiltak lokalt etter dette rånetreffet, og det vil forhåpentligvis ikke skje igjen i nærheten av Dyreparken.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Alle aktivitetene er stenge. Det var bare en kaffe åpent, virkelig en skuffene opplevelse. Det er ganske dyrt også, kan ikke anbefales.

2  Takk, arsun86

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Utenom høysesongen varierer tilbudet i Dyreparken, og i ukedagene er det i hovedsak dyrene som er hovedattraksjon.

Anmeldt 22. september 2020 via mobile enheter

Flott rom mot vannet og sjørøvergrillen.
Vi var på gjennomreise og ringte inn til Dyreparken og hotellet for å undersøke muligheten til å ta en natt og dag i Dyreparken før vi reiste hjem.
Etter at telefonen min ble satt videre flere ganger, uten å ha fått svarene jeg trengte, bestilte vi rom. Hotellet og betjeningen var flott.

Imidlertid følte vi oss skikkelig snytt da vi dagen etter løser billett i Dyreparken, går inn og finner at ALLE aktivitetene for barn var stengt!!!
Tilgjengelig informasjon tilsa mating av sibirsk tiger (som floppet, men slikt kan skje) blant det ‘rikholdige programmet’. Det rikholdige programmet inneholdt åpen dyrepark, men absolutt ALT annet stengt for sesongen.
I forkant hadde vi fått flere e-poster med teasere for høstens program.
Nå har vi lært; når Dyreparken annonserer hva som er åpent, betyr det at alt annet ikke er det!
Vi fikk se dyr i dyreparken, underholdningen visste vi var avsluttet for sesongen, men våre to på 6 og 8 ble fryktelig skuffet!

1  Takk, frodemod

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse, og vi beklager at du ikke fikk svar på dine spørsmål når du tok kontakt med oss. Utenom høysesongen varierer tilbudet i Dyreparken, og i ukedagene er det i hovedsak dyrene som er hovedattraksjon. I helgene er det noe høyere aktivitetsnivå.

Anmeldt 21. september 2020 via mobile enheter

Fin tur til parken. Eneste var vi savna bedre skilting til de forskjellige dyra. Og en tydeligere «rute» rundt i parken.

Takk, emlih2020

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse.

Velkommen tilbake til oss!

Hilsen Dyreparken

Anmeldt 8. september 2020 via mobile enheter

En flott helg for store og små. Passe menge mennesker i parken. Gode smittervernstiltak. Showene fungerer bra. Hyggelige ansatte i parken. Dyreparken -appen fungerer kjempefint. Lett og få oversikt. Fint med inngang 1 time før ordinær åpningstid ved booking på Dyreparken hotell.

1  Takk, MartheO27

Hei Marthe,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse!

Hilsen Dyreparken