Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 4 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Dyrene leverer!

Dyrene leverer, flott opplevelse! Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania
Les alle 1 456 anmeldelsene

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, her finnes noe for alle! Litt å utsette på logistikken.

Savner mat tilpasset yngre barn. Få om noen sunne alternativer. I tillegg ingen mellommåltider som feks frukt. Mengden er også tilpasset voksne, med unntak av grøt og lapskaus på kutoppen.

Appen har rom for forbedring. Køsystemet er ikke optimalt. Det er et pluss at man nå kan få stempel slik at man slipper å stå i kø helt til neste show/avgang etc. for å få plass. Man må likevel stå i kø for å få stempelet, så blir endel venting.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 609katrines
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse, med forslag til forbedringer.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 1. juli 2021

Svært bra opplegg i forhold til Covid, tydelig oppmerking i køer. Ikke for lange køer. Svært blide og hjelpsomme ansatte. Litt kjedelig utvalg på restaurantene, få sunne alternativer.

Takk, Bolleroll

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere opplever våre ansatte som blide og hjelpsomme!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Kristiansand

Spøkelseshuset
Dårlige folk som jobber der, vi kom 10 min før alle de andre, men slapp aldri inn de som kom etter oss slapp inn med en gang, men vi kom aldri inn før det stengte! Dårlig, sprøtt, forskjellsbehandling og mobbing

4  Takk, Eskil H

Hei Eskil.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være, og hvis dette stemmer må vi beklage for at dere ikke slapp inn.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for denne opplevelsen.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Sirkus Jesper er fremtidens Sirkus med stor S spør du meg og 9 av 10 ville ha spurt meg. Anbefaler alle og besøke Sirkus Jesper. Meget meget bra og for en sirkus direktør. Kunne ønske jeg hadde de skillene. God sang stemme og mye mer. Flinke er de alle sammen med barn både på og utenfor scenen. Skulle ønske kvelden aldri tok slutt ♥️

1  Takk, 149geirm

Hei,

Takk for veldig fin anmeldelse! Sirkus Jesper må virkelig oppleves, det er gøy for både store og små :)

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Alt i alt en fin park med mye morro for barna. Det som trekker ned er app-systemet. Elendig kart-funksjon er en ting. Det var også flere problemer med betaling via appen og restaurantbesøk hvor bestilling av det vi ønsket ikke var mulig å få da appen sa de var fri men betjeningen sa de hadde. Priser på alt inni parken er alt for høye i forhold til kvaliteten på det som leveres men det er man jo egentlig blitt vant til i slike parker.

Dato for opplevelse: mai 2021
3  Takk, 8leMario
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2021

Hei,

Takk for din anmeldelse. Det er leit å lese at du opplever at appen vår trekker ned på totalopplevelsen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen vår, og det jobbes blant annet med bedre kart-funksjon nå.

Vi håper at dere til tross for dette hadde en fin dag hos oss.