Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 6 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Dyrene leverer!

Dyrene leverer, flott opplevelse! Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania
Les alle 1 456 anmeldelsene

Anmeldt 10. juli 2021

Det positive med parken var dyrene g skuespillerne i hakkebakkeskogen og kaptein Sabeltanns verden.
Etter ankomst var det bare kø kø uansett hva du ville gjøre og venting på en app som ikke fungerer.
var i parken i 2 dager og fikk forskjellige beskjeder når det gjalt mat bestiling hver gang vi spurte appen sa en ting og di ansatte sa 2 andre ting. Første gangen vi skule bestille mat første dagen måtte vi vente 45 min på maten på 2 pølser og en burger som allerede var varmet men man måtte vente til appen sa dt var klart noe den ikke gjore før vi etterspurte maten og da fikk vi til svar at måten bare kunne hentes når vi ønsket dette(fikk ikke opplyst dette noen steder). senere dag 1 hadde vi planer om å gå på gorines pizza da krasjet bestillings appen(for alle i parken) helt og fikk beskjed om å bestille i vinduet di i vinduet sa dt ikke gikk Ann da betaling måtte skje via app vi endte da med å gå ut av parken for å få noe bedre å spise.
dag 2
tenkte vi oss å bestille pølse på setra men da fikk vi beskjed om att appen ga beskjed når maten var klar gikk 30 min denne gangen for noe som lå ferdi varmet på ei stekeplate. endte opp med å stå mye i kø op show og attraksjoner noe kunne bestilles på nett mange med i forveien og betale for eller stå timer i kø i parken for noe som varte i 10-15 min Max.
De få antibak dispenserne som sto i parken var somregel tomme.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, espens543
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Espen,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at besøket ikke stod helt til forventningene i sommer. Vi hadde dessverre noen dager med app-utfordringer, og vi jobber med å forbedre dette slik at vi unngår slike problemer senere. Vi beklager at dere har fått ulik informasjon fra ansatte og i appen, det skal selvsagt ikke skje.

Vi håper dere velger å gi oss en ny sjanse og besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at vi da leverer bedre.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, her finnes noe for alle! Litt å utsette på logistikken.

Savner mat tilpasset yngre barn. Få om noen sunne alternativer. I tillegg ingen mellommåltider som feks frukt. Mengden er også tilpasset voksne, med unntak av grøt og lapskaus på kutoppen.

Appen har rom for forbedring. Køsystemet er ikke optimalt. Det er et pluss at man nå kan få stempel slik at man slipper å stå i kø helt til neste show/avgang etc. for å få plass. Man må likevel stå i kø for å få stempelet, så blir endel venting.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 609katrines
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse, med forslag til forbedringer.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 1. juli 2021

Svært bra opplegg i forhold til Covid, tydelig oppmerking i køer. Ikke for lange køer. Svært blide og hjelpsomme ansatte. Litt kjedelig utvalg på restaurantene, få sunne alternativer.

Takk, Bolleroll

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere opplever våre ansatte som blide og hjelpsomme!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Kristiansand

Spøkelseshuset
Dårlige folk som jobber der, vi kom 10 min før alle de andre, men slapp aldri inn de som kom etter oss slapp inn med en gang, men vi kom aldri inn før det stengte! Dårlig, sprøtt, forskjellsbehandling og mobbing

4  Takk, Eskil H

Hei Eskil.

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Slik som dette skal det selvfølgelig ikke være, og hvis dette stemmer må vi beklage for at dere ikke slapp inn.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for denne opplevelsen.

Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Sirkus Jesper er fremtidens Sirkus med stor S spør du meg og 9 av 10 ville ha spurt meg. Anbefaler alle og besøke Sirkus Jesper. Meget meget bra og for en sirkus direktør. Kunne ønske jeg hadde de skillene. God sang stemme og mye mer. Flinke er de alle sammen med barn både på og utenfor scenen. Skulle ønske kvelden aldri tok slutt ♥️

1  Takk, 149geirm

Hei,

Takk for veldig fin anmeldelse! Sirkus Jesper må virkelig oppleves, det er gøy for både store og små :)