Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt i går
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Les alle 1 459 anmeldelsene

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hva har skjedd? Vi har besøkte parken 4 ganger tidligere (i fellesferien) med barna. Hver gang har vi tenkt, vi må tilbake. Etter 2 dager med timeslange køer; med og uten stempel!?, dårlig mat, lite aktiviteter, dårlig stemning osv… hva har skjedd? Man får faktisk følelsen av at de skal dra mest mulig penger ut av desperate småbarnsforeldre.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, geirv753
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi en ærlig anmeldelse etter årets besøk. Det har dessverre vært en del kø i sommer, men dette vil forhåpentligvis ikke være et like stort problem til neste år når vi ikke lenger har koronarestriksjoner. Vi jobber også med digitale køløsninger, slik at man kan gjøre helt andre ting mens man venter på sin tur på de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi var i parken/badeland 4 dager nå i juli. Syns det var helt ypperlig. Det mest positive må være alle ansatte som jobber der, fy søren så flinke og trivelige folk. Når vi kom øverst for å ta ei sklie og 6-åringen begynte å gråte, var det en rolig ung mann der som fikk han på bedre tanker - selv om det var kø bak oss. Virker ikke innøvd eller påtatt, men at de ansatte rett og slett bare virkelig jobber for å yte best mulig service. Det er også ansatte overalt som man kan spørre om ting, dersom man trenger det. Veldig synlig.

Vi var veldig fornøyd med app-løsningen, men det vi fant ut var at det vAr lurt å planlegge litt. Bestiller man mat, så gjør det FØR man er akutt sulten. Man kan legge inn bestilling når man er et kvarter unna også går man og henter maten og spiser. Fungerer veldig mye bedre enn at man må stå i lange køer for å bestille mat for å så stå lenge å vente på bestillingen:-)
Masse godt utvalg av mat og maten er overraskende god!
Ja, det er mye kø på de mest populære tingene. Men sånn er det bare, det får man ikke gjort så mye med.
Ren og fin park! Ingen overfylte søppelkasser.

Det beste på hele oppholdet var forestilling med Hakkebakkeskogen. Vanvittig bra opplegg og enormt gode skuespillere! Det var virkelig en opplevelse:-)

Badeland har masse for alle. Vi elsket strømmen og flodbølgen, det var innertier for hele familien. Lurt å få med seg at garderoben er innerst, man må ikke skifte på skifterommene som kommer først. Man kan gå til kiosken og få armbånd til skapene også gå til garderobene for å dusje og legge fra seg verdisaker. Merk at det er fellesgarderober (ikke fellesdusj da).

Om vi skal nevne en ting som kunne vært forbedret, er å merke toalettene bedre. Eller riktigere sagt, merke hvor neste toalett er med skilt (i parken). For vi gikk oss bare på dem, var aldri sikker på hvor de var:-)

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ingebj_rgk2021

Hei,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en veldig hyggelig anmeldelse! Det er mange gode tips her til andre besøkende :)

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. juli 2021

Det positive med parken var dyrene g skuespillerne i hakkebakkeskogen og kaptein Sabeltanns verden.
Etter ankomst var det bare kø kø uansett hva du ville gjøre og venting på en app som ikke fungerer.
var i parken i 2 dager og fikk forskjellige beskjeder når det gjalt mat bestiling hver gang vi spurte appen sa en ting og di ansatte sa 2 andre ting. Første gangen vi skule bestille mat første dagen måtte vi vente 45 min på maten på 2 pølser og en burger som allerede var varmet men man måtte vente til appen sa dt var klart noe den ikke gjore før vi etterspurte maten og da fikk vi til svar at måten bare kunne hentes når vi ønsket dette(fikk ikke opplyst dette noen steder). senere dag 1 hadde vi planer om å gå på gorines pizza da krasjet bestillings appen(for alle i parken) helt og fikk beskjed om å bestille i vinduet di i vinduet sa dt ikke gikk Ann da betaling måtte skje via app vi endte da med å gå ut av parken for å få noe bedre å spise.
dag 2
tenkte vi oss å bestille pølse på setra men da fikk vi beskjed om att appen ga beskjed når maten var klar gikk 30 min denne gangen for noe som lå ferdi varmet på ei stekeplate. endte opp med å stå mye i kø op show og attraksjoner noe kunne bestilles på nett mange med i forveien og betale for eller stå timer i kø i parken for noe som varte i 10-15 min Max.
De få antibak dispenserne som sto i parken var somregel tomme.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, espens543
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Espen,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at besøket ikke stod helt til forventningene i sommer. Vi hadde dessverre noen dager med app-utfordringer, og vi jobber med å forbedre dette slik at vi unngår slike problemer senere. Vi beklager at dere har fått ulik informasjon fra ansatte og i appen, det skal selvsagt ikke skje.

Vi håper dere velger å gi oss en ny sjanse og besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at vi da leverer bedre.

Anmeldt 2. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk sted, her finnes noe for alle! Litt å utsette på logistikken.

Savner mat tilpasset yngre barn. Få om noen sunne alternativer. I tillegg ingen mellommåltider som feks frukt. Mengden er også tilpasset voksne, med unntak av grøt og lapskaus på kutoppen.

Appen har rom for forbedring. Køsystemet er ikke optimalt. Det er et pluss at man nå kan få stempel slik at man slipper å stå i kø helt til neste show/avgang etc. for å få plass. Man må likevel stå i kø for å få stempelet, så blir endel venting.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, 609katrines
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse, med forslag til forbedringer.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen.

Anmeldt 1. juli 2021

Svært bra opplegg i forhold til Covid, tydelig oppmerking i køer. Ikke for lange køer. Svært blide og hjelpsomme ansatte. Litt kjedelig utvalg på restaurantene, få sunne alternativer.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Bolleroll

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere opplever våre ansatte som blide og hjelpsomme!

Velkommen tilbake til oss.