Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt i går
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 460 anmeldelsene

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hele familien hadde gledet seg til to dager i dyreparken og badelandet. På grunn av smittevern måtte vi velge innslipp i parken, og vi valgte 8.-8.30 første dagen og 9.-9.30 andre dagen.

8.00 er det fint lite som skjer i parken og vi brukte mye tid på å finne de få tingene som var åpnet, til tross for at vi hadde lastet ned appen. Kartet i appen var rotete og uoversiktlig, bakker vistes ikke og det stemte ikke helt med det vi så rundt oss.

Da de populære attraksjonene startet, var det plutselig lang kø. Tømmerrenna hadde over 100 m kø før de i det hele tatt hadde åpna.

Det var også begrensa adgang til badelandet, så da det var vår tur til å slippe inn der, var det vanskelig å forstå hvor vi kunne dusje oss og skifte. Det endte opp med at vi måtte skifte på et toalett på 1,5 x 1 m, og dusje oss utendørs. Dette resulterte i at vi ikke fikk vaska oss med såpe. Toalettene stinket gammel urin og så skitne ut.

God plass første dagen i badeland, det var overskya en stund, kanskje det var årsaken.
Andre dagen vi skulle i badeland var det laaaaang kø for å slippe inn, dette fordi gjestene ikke overholdt sin besøkstid og var der mye lengre enn den avsatte tiden.

Vi skulle ta toget gjennom hakkebakkeskogen(dag1) og begynte å lete etter rett vei 40 min før vårt tog skulle gå. Skiltene som står rundt i parken er skikkelig misvisende og stemmer ikke overens med retning eller kartet. Så vi gikk feil gjentatte ganger opp lange grus- bakker med vogn og pakk, før vi endelig fant rett plass. Da hadde alle kommet ombord på toget og vi var på nippe til å miste hele greia. Strevet var verdt det, men hadde skiltmakeren vært der, skulle hen fått høre noen sannhetens ord!

Det var et område med masse boder hvor vi kunne vinne både det ene og det andre. For 100 kr kunne du ta tre lodd og potensielt vinne en diger melkesjokolade. Det gjorde vi selvsagt ikke, og brukte nok like masse penger på å vinne den, som vi hadde brukt for å kjøpe samme mengde på Rema. Et pengesluk av dimensjoner i en park vi har betalt dyre dommer for å i det hele tatt slippe inn i...

Dag 2 kom vi til parken 10 min før vi skulle slippe inn, da var det så mange biler der at vi måtte parkere langt bort fra inngangen, det sto ansatte og veivet oss videre. Da vi hadde drasset med oss alt pakket vårt frem til inngangen, så vi at det var 50 ledige parkeringsplasser helt nærme inngangen, og det var sikkert mange flere enn det vi så også.

Dyr fikk vi ikke sett så mye av, for all tiden vår gikk til å stå i lange køer for å ta en aktivitet som varte i 2-3 minutter.

Spøkelseshuset var veldig spennende og for noen var det litt for skummelt, men anbefales!

Det er færre som slipper inn i parkene pga smittevern, så jeg tør ikke tenke hvordan det ville vært der i en normal sesong...

Kardemommeby var også fantastisk, showene de har på byscenen var virkelig bra, flinke skuespillere!

Maten var kjempedyr, så takk og lov at vi hadde med oss matpakke! Bare det å kjøpe is og drikke tippet et vanlig ukesbudsjett for en mellomklassefamilie!

Kommer vi tilbake derimot? Njaei... iallefall ikke i høysesong.

2  Takk, ceciliesj
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Cecilie,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke er tilfreds etter å ha besøkt oss denne sommeren. Vi forstår at besøket ikke ble helt som dere hadde sett for dere, men vi håper dere gir oss en ny sjanse på et senere tidspunkt. Vi jobber bla. med å forbedre kart og app, og vi har gjort justeringer på veivisere/skilt som har vist seg å ikke være helt korrekte.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Overfylte søppelkasser, tomme for Antibac så å si over alt. Tomme for is, tomme for pølser i brød, tommer for vaffel på pinne før kl 11. blant mye annet som vi ikke fikk bestilt grunnet appen sier ikke hva som er tomt. Man får bare ikke bestilt, da må vi gå å spørre. Køer på 2t, men det er ikke så overraskende i sommersesongen. Tømmerrenne hadde lang kø, men gikk relativt raskt. Utrolig at så mye er stengt, det får være færre folk inne om gangen, men de har ikke nok kapasitet til å fylle på med desinfeksjon, tømme søppel, lage eller få inn mer is/mat/kaffe. Vi har vært her i 2 dager. Vi har vært flittig brukere av dyreparken i mange år, året rundt. Men dette var skuffende og dårlig.

1  Takk, mariamG6388OL
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har gitt en ærlig anmeldelse etter ditt besøk hos oss. Det er leit å lese at vi var tomme for ting tidlig på dagen, dette skal ikke skje. Vi håper dere besøker oss igjen, og at vi leverer bedre ved neste besøk.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hva har skjedd? Vi har besøkte parken 4 ganger tidligere (i fellesferien) med barna. Hver gang har vi tenkt, vi må tilbake. Etter 2 dager med timeslange køer; med og uten stempel!?, dårlig mat, lite aktiviteter, dårlig stemning osv… hva har skjedd? Man får faktisk følelsen av at de skal dra mest mulig penger ut av desperate småbarnsforeldre.

Dato for opplevelse: juni 2021
2  Takk, geirv753

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi en ærlig anmeldelse etter årets besøk. Det har dessverre vært en del kø i sommer, men dette vil forhåpentligvis ikke være et like stort problem til neste år når vi ikke lenger har koronarestriksjoner. Vi jobber også med digitale køløsninger, slik at man kan gjøre helt andre ting mens man venter på sin tur på de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Vi var i parken/badeland 4 dager nå i juli. Syns det var helt ypperlig. Det mest positive må være alle ansatte som jobber der, fy søren så flinke og trivelige folk. Når vi kom øverst for å ta ei sklie og 6-åringen begynte å gråte, var det en rolig ung mann der som fikk han på bedre tanker - selv om det var kø bak oss. Virker ikke innøvd eller påtatt, men at de ansatte rett og slett bare virkelig jobber for å yte best mulig service. Det er også ansatte overalt som man kan spørre om ting, dersom man trenger det. Veldig synlig.

Vi var veldig fornøyd med app-løsningen, men det vi fant ut var at det vAr lurt å planlegge litt. Bestiller man mat, så gjør det FØR man er akutt sulten. Man kan legge inn bestilling når man er et kvarter unna også går man og henter maten og spiser. Fungerer veldig mye bedre enn at man må stå i lange køer for å bestille mat for å så stå lenge å vente på bestillingen:-)
Masse godt utvalg av mat og maten er overraskende god!
Ja, det er mye kø på de mest populære tingene. Men sånn er det bare, det får man ikke gjort så mye med.
Ren og fin park! Ingen overfylte søppelkasser.

Det beste på hele oppholdet var forestilling med Hakkebakkeskogen. Vanvittig bra opplegg og enormt gode skuespillere! Det var virkelig en opplevelse:-)

Badeland har masse for alle. Vi elsket strømmen og flodbølgen, det var innertier for hele familien. Lurt å få med seg at garderoben er innerst, man må ikke skifte på skifterommene som kommer først. Man kan gå til kiosken og få armbånd til skapene også gå til garderobene for å dusje og legge fra seg verdisaker. Merk at det er fellesgarderober (ikke fellesdusj da).

Om vi skal nevne en ting som kunne vært forbedret, er å merke toalettene bedre. Eller riktigere sagt, merke hvor neste toalett er med skilt (i parken). For vi gikk oss bare på dem, var aldri sikker på hvor de var:-)

Takk, ingebj_rgk2021

Hei,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en veldig hyggelig anmeldelse! Det er mange gode tips her til andre besøkende :)

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 10. juli 2021

Det positive med parken var dyrene g skuespillerne i hakkebakkeskogen og kaptein Sabeltanns verden.
Etter ankomst var det bare kø kø uansett hva du ville gjøre og venting på en app som ikke fungerer.
var i parken i 2 dager og fikk forskjellige beskjeder når det gjalt mat bestiling hver gang vi spurte appen sa en ting og di ansatte sa 2 andre ting. Første gangen vi skule bestille mat første dagen måtte vi vente 45 min på maten på 2 pølser og en burger som allerede var varmet men man måtte vente til appen sa dt var klart noe den ikke gjore før vi etterspurte maten og da fikk vi til svar at måten bare kunne hentes når vi ønsket dette(fikk ikke opplyst dette noen steder). senere dag 1 hadde vi planer om å gå på gorines pizza da krasjet bestillings appen(for alle i parken) helt og fikk beskjed om å bestille i vinduet di i vinduet sa dt ikke gikk Ann da betaling måtte skje via app vi endte da med å gå ut av parken for å få noe bedre å spise.
dag 2
tenkte vi oss å bestille pølse på setra men da fikk vi beskjed om att appen ga beskjed når maten var klar gikk 30 min denne gangen for noe som lå ferdi varmet på ei stekeplate. endte opp med å stå mye i kø op show og attraksjoner noe kunne bestilles på nett mange med i forveien og betale for eller stå timer i kø i parken for noe som varte i 10-15 min Max.
De få antibak dispenserne som sto i parken var somregel tomme.

2  Takk, espens543

Hei Espen,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at besøket ikke stod helt til forventningene i sommer. Vi hadde dessverre noen dager med app-utfordringer, og vi jobber med å forbedre dette slik at vi unngår slike problemer senere. Vi beklager at dere har fått ulik informasjon fra ansatte og i appen, det skal selvsagt ikke skje.

Vi håper dere velger å gi oss en ny sjanse og besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at vi da leverer bedre.