Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 1 uke siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Les alle 1 458 anmeldelsene

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ein overvurdert … park, eller kva ein skal kalle det. Kø, kjedelig og overprisa.

Kjekt å sjå ein rev og ei gaupe. Trivelig å traske rundt. Men ambisjonsnivået henger igjen på -90talet. Ingen høgdepunkt og svært lite spesielt.

Mulig eg er kjenslemessig avstumpa etter 14 år som pappa, men dette gav svært lite. Bruk heller ferien på ein tur i ekte natur, eksepsjonell mat på restaurant eller gode vennar.

4  Takk, Pumaen
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at du har denne oppfatningen etter sommerens besøk, og vi kjenner oss ikke igjen i at ambisjonsnivået henger igjen på 90-tallet. Vi streber etter å utvikle oss, og vi oppgraderer Parken og tilbudet vårt hvert år. Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at dere da opplever Parken fra en annen side.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Innholdsrikt, ryddig og gjennomtenkt. Svært imponerende teaterforestillinger! Hakkebakkeskogtoget anbefales for barn over 3 år!!

Det som trekker ned er alt for mye kø på attraksjoner som Bob, Tømmerrenne og biler. Her må Dyreparken gjøre noe!

Takk, OleAksel

Hei Ole Aksel,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere opplever Parken som innholdsrik og gjennomtenkt. Når det gjelder kø jobber vi nå med å lansere en digital køløsning - Superkø - som gjør at man kan gjøre andre ting mens man står i kø for de mest populære attraksjonene.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hele familien hadde gledet seg til to dager i dyreparken og badelandet. På grunn av smittevern måtte vi velge innslipp i parken, og vi valgte 8.-8.30 første dagen og 9.-9.30 andre dagen.

8.00 er det fint lite som skjer i parken og vi brukte mye tid på å finne de få tingene som var åpnet, til tross for at vi hadde lastet ned appen. Kartet i appen var rotete og uoversiktlig, bakker vistes ikke og det stemte ikke helt med det vi så rundt oss.

Da de populære attraksjonene startet, var det plutselig lang kø. Tømmerrenna hadde over 100 m kø før de i det hele tatt hadde åpna.

Det var også begrensa adgang til badelandet, så da det var vår tur til å slippe inn der, var det vanskelig å forstå hvor vi kunne dusje oss og skifte. Det endte opp med at vi måtte skifte på et toalett på 1,5 x 1 m, og dusje oss utendørs. Dette resulterte i at vi ikke fikk vaska oss med såpe. Toalettene stinket gammel urin og så skitne ut.

God plass første dagen i badeland, det var overskya en stund, kanskje det var årsaken.
Andre dagen vi skulle i badeland var det laaaaang kø for å slippe inn, dette fordi gjestene ikke overholdt sin besøkstid og var der mye lengre enn den avsatte tiden.

Vi skulle ta toget gjennom hakkebakkeskogen(dag1) og begynte å lete etter rett vei 40 min før vårt tog skulle gå. Skiltene som står rundt i parken er skikkelig misvisende og stemmer ikke overens med retning eller kartet. Så vi gikk feil gjentatte ganger opp lange grus- bakker med vogn og pakk, før vi endelig fant rett plass. Da hadde alle kommet ombord på toget og vi var på nippe til å miste hele greia. Strevet var verdt det, men hadde skiltmakeren vært der, skulle hen fått høre noen sannhetens ord!

Det var et område med masse boder hvor vi kunne vinne både det ene og det andre. For 100 kr kunne du ta tre lodd og potensielt vinne en diger melkesjokolade. Det gjorde vi selvsagt ikke, og brukte nok like masse penger på å vinne den, som vi hadde brukt for å kjøpe samme mengde på Rema. Et pengesluk av dimensjoner i en park vi har betalt dyre dommer for å i det hele tatt slippe inn i...

Dag 2 kom vi til parken 10 min før vi skulle slippe inn, da var det så mange biler der at vi måtte parkere langt bort fra inngangen, det sto ansatte og veivet oss videre. Da vi hadde drasset med oss alt pakket vårt frem til inngangen, så vi at det var 50 ledige parkeringsplasser helt nærme inngangen, og det var sikkert mange flere enn det vi så også.

Dyr fikk vi ikke sett så mye av, for all tiden vår gikk til å stå i lange køer for å ta en aktivitet som varte i 2-3 minutter.

Spøkelseshuset var veldig spennende og for noen var det litt for skummelt, men anbefales!

Det er færre som slipper inn i parkene pga smittevern, så jeg tør ikke tenke hvordan det ville vært der i en normal sesong...

Kardemommeby var også fantastisk, showene de har på byscenen var virkelig bra, flinke skuespillere!

Maten var kjempedyr, så takk og lov at vi hadde med oss matpakke! Bare det å kjøpe is og drikke tippet et vanlig ukesbudsjett for en mellomklassefamilie!

Kommer vi tilbake derimot? Njaei... iallefall ikke i høysesong.

Dato for opplevelse: juli 2021
2  Takk, ceciliesj
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Cecilie,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke er tilfreds etter å ha besøkt oss denne sommeren. Vi forstår at besøket ikke ble helt som dere hadde sett for dere, men vi håper dere gir oss en ny sjanse på et senere tidspunkt. Vi jobber bla. med å forbedre kart og app, og vi har gjort justeringer på veivisere/skilt som har vist seg å ikke være helt korrekte.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Overfylte søppelkasser, tomme for Antibac så å si over alt. Tomme for is, tomme for pølser i brød, tommer for vaffel på pinne før kl 11. blant mye annet som vi ikke fikk bestilt grunnet appen sier ikke hva som er tomt. Man får bare ikke bestilt, da må vi gå å spørre. Køer på 2t, men det er ikke så overraskende i sommersesongen. Tømmerrenne hadde lang kø, men gikk relativt raskt. Utrolig at så mye er stengt, det får være færre folk inne om gangen, men de har ikke nok kapasitet til å fylle på med desinfeksjon, tømme søppel, lage eller få inn mer is/mat/kaffe. Vi har vært her i 2 dager. Vi har vært flittig brukere av dyreparken i mange år, året rundt. Men dette var skuffende og dårlig.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, mariamG6388OL

Hei,

Takk for at du har gitt en ærlig anmeldelse etter ditt besøk hos oss. Det er leit å lese at vi var tomme for ting tidlig på dagen, dette skal ikke skje. Vi håper dere besøker oss igjen, og at vi leverer bedre ved neste besøk.

Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hva har skjedd? Vi har besøkte parken 4 ganger tidligere (i fellesferien) med barna. Hver gang har vi tenkt, vi må tilbake. Etter 2 dager med timeslange køer; med og uten stempel!?, dårlig mat, lite aktiviteter, dårlig stemning osv… hva har skjedd? Man får faktisk følelsen av at de skal dra mest mulig penger ut av desperate småbarnsforeldre.

2  Takk, geirv753

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi en ærlig anmeldelse etter årets besøk. Det har dessverre vært en del kø i sommer, men dette vil forhåpentligvis ikke være et like stort problem til neste år når vi ikke lenger har koronarestriksjoner. Vi jobber også med digitale køløsninger, slik at man kan gjøre helt andre ting mens man venter på sin tur på de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.