Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt i dag
Smile F
Halden, Norge
Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 6 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Les alle 1 457 anmeldelsene

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Etter to dager i Dyreparken å en i badeland sitter en igjen med en kraftig bismak. Grådigheten til disse eigerene av parken har ingen grenser.Her hadde luften kostet etter forbruk om det hadde vært mulig å få til. Vi hadde først dags biletter til Dyreparken, sønnen ble selvsagt utrolig skuffet da han verken kunne ta den sorte dame, eller hakkebakke skogen da dette allerede var utsolgt. Noe som er helt idiotisk, dette burde ikke være mulig. Det skulle ikke vært mulig å reservere plass her før en var i parken. Forstår det med smittevern men det kunne helt fint latt seg gjøre igjennom appen deres når personen først var sjekket inn i parken. Å kansje dere da skulle prøvd å angstrengt dere nok til å holde alle tilbud åpne frem til parkens stengetid ? Hakkebakke skogen å den sorte dame sluttet lenge før parkens stengetid. Slik at når vi kom inn med en ny dag på ettermiddags bilett var det omtrent ingen ting å gjøre, dyre presentasjonene var allerede gjennomført på dagtid å som sagt andre attraksjoner stengt. Å skulle en være så heldig å finne plass på cirkus Jesper må en jo forstå nødvendigheten av at Terje formue å co må ha noen hundre lapper ekstra pr bilett her også. Nei.. det er en skam, vi hadde råd til det denne gang så det er greit.. men det er ingen tvil om at ledelsen i Dyreparken burde skjemmes hele veien til banken.

3  Takk, 386sveinungh
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei Sveinung,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere sitter igjen med denne følelsen etter å ha besøkt oss i sommer. Det har vært begrenset kapasitet på de fleste attraksjoner i sommer på grunn av pandemien, men neste sommer er vi forhåpentligvis tilbake til normalen slik at vi blant annet kan ha drop in igjen på Hakkebakkeskogen, og flere gjester på alle dyrepresentasjonene og Den Sorte Dame.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for at dere ble skuffet i år.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Det var kø, kø og atter kø på alle attraksjoner.
Ellers var det alltid problem med en eller annen aktivitet slik at vi som hadde stått i kø måtte forlate attraksjon for så å finne en ny kø til en annen attraksjon.
Når vi skulle i badeanlegget til oppsatt tid fikk måtte vi stå i enda ny kø, for de som hadde badetid før oss ennå ikke hadde forlatt badelandet. De hadde prinsippet 1 ut så 1 inn, noe som resulterte i at vi stod nesten i 2timer i kø for å komme oss inn etter avtalt kjøpt tid.
Synd det ikke er egne grillplasser for familier inne, for når det er så pass dyrt for mat og drikke, så burde de kunne ha tilrettelagt for familier.
Dessuten var det så fullt at koronareglene ikke blir fulgt av alle. Vi måtte si i fra til andre gjester flere ganger.

2  Takk, Ken Roger S

Hei Ken Roger,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere opplevde at flere attraksjoner ikke fungerte som de skulle, og at dere ikke slapp inn til avtalt tid i Badelandet. Forhåpentligvis er vi tilbake til normalt drift igjen neste sommer, slik at man ikke møter på de samme utfordringene igjen. Vi jobber bla. med en digital køløsning, som gjør at man kan gjøre andre ting mens man venter på sin tur på de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at besøket da blir bedre enn hva dere nå opplevde.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ein overvurdert … park, eller kva ein skal kalle det. Kø, kjedelig og overprisa.

Kjekt å sjå ein rev og ei gaupe. Trivelig å traske rundt. Men ambisjonsnivået henger igjen på -90talet. Ingen høgdepunkt og svært lite spesielt.

Mulig eg er kjenslemessig avstumpa etter 14 år som pappa, men dette gav svært lite. Bruk heller ferien på ein tur i ekte natur, eksepsjonell mat på restaurant eller gode vennar.

Dato for opplevelse: juni 2021
4  Takk, Pumaen

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at du har denne oppfatningen etter sommerens besøk, og vi kjenner oss ikke igjen i at ambisjonsnivået henger igjen på 90-tallet. Vi streber etter å utvikle oss, og vi oppgraderer Parken og tilbudet vårt hvert år. Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at dere da opplever Parken fra en annen side.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Innholdsrikt, ryddig og gjennomtenkt. Svært imponerende teaterforestillinger! Hakkebakkeskogtoget anbefales for barn over 3 år!!

Det som trekker ned er alt for mye kø på attraksjoner som Bob, Tømmerrenne og biler. Her må Dyreparken gjøre noe!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, OleAksel

Hei Ole Aksel,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Så hyggelig å lese at dere opplever Parken som innholdsrik og gjennomtenkt. Når det gjelder kø jobber vi nå med å lansere en digital køløsning - Superkø - som gjør at man kan gjøre andre ting mens man står i kø for de mest populære attraksjonene.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Hele familien hadde gledet seg til to dager i dyreparken og badelandet. På grunn av smittevern måtte vi velge innslipp i parken, og vi valgte 8.-8.30 første dagen og 9.-9.30 andre dagen.

8.00 er det fint lite som skjer i parken og vi brukte mye tid på å finne de få tingene som var åpnet, til tross for at vi hadde lastet ned appen. Kartet i appen var rotete og uoversiktlig, bakker vistes ikke og det stemte ikke helt med det vi så rundt oss.

Da de populære attraksjonene startet, var det plutselig lang kø. Tømmerrenna hadde over 100 m kø før de i det hele tatt hadde åpna.

Det var også begrensa adgang til badelandet, så da det var vår tur til å slippe inn der, var det vanskelig å forstå hvor vi kunne dusje oss og skifte. Det endte opp med at vi måtte skifte på et toalett på 1,5 x 1 m, og dusje oss utendørs. Dette resulterte i at vi ikke fikk vaska oss med såpe. Toalettene stinket gammel urin og så skitne ut.

God plass første dagen i badeland, det var overskya en stund, kanskje det var årsaken.
Andre dagen vi skulle i badeland var det laaaaang kø for å slippe inn, dette fordi gjestene ikke overholdt sin besøkstid og var der mye lengre enn den avsatte tiden.

Vi skulle ta toget gjennom hakkebakkeskogen(dag1) og begynte å lete etter rett vei 40 min før vårt tog skulle gå. Skiltene som står rundt i parken er skikkelig misvisende og stemmer ikke overens med retning eller kartet. Så vi gikk feil gjentatte ganger opp lange grus- bakker med vogn og pakk, før vi endelig fant rett plass. Da hadde alle kommet ombord på toget og vi var på nippe til å miste hele greia. Strevet var verdt det, men hadde skiltmakeren vært der, skulle hen fått høre noen sannhetens ord!

Det var et område med masse boder hvor vi kunne vinne både det ene og det andre. For 100 kr kunne du ta tre lodd og potensielt vinne en diger melkesjokolade. Det gjorde vi selvsagt ikke, og brukte nok like masse penger på å vinne den, som vi hadde brukt for å kjøpe samme mengde på Rema. Et pengesluk av dimensjoner i en park vi har betalt dyre dommer for å i det hele tatt slippe inn i...

Dag 2 kom vi til parken 10 min før vi skulle slippe inn, da var det så mange biler der at vi måtte parkere langt bort fra inngangen, det sto ansatte og veivet oss videre. Da vi hadde drasset med oss alt pakket vårt frem til inngangen, så vi at det var 50 ledige parkeringsplasser helt nærme inngangen, og det var sikkert mange flere enn det vi så også.

Dyr fikk vi ikke sett så mye av, for all tiden vår gikk til å stå i lange køer for å ta en aktivitet som varte i 2-3 minutter.

Spøkelseshuset var veldig spennende og for noen var det litt for skummelt, men anbefales!

Det er færre som slipper inn i parkene pga smittevern, så jeg tør ikke tenke hvordan det ville vært der i en normal sesong...

Kardemommeby var også fantastisk, showene de har på byscenen var virkelig bra, flinke skuespillere!

Maten var kjempedyr, så takk og lov at vi hadde med oss matpakke! Bare det å kjøpe is og drikke tippet et vanlig ukesbudsjett for en mellomklassefamilie!

Kommer vi tilbake derimot? Njaei... iallefall ikke i høysesong.

2  Takk, ceciliesj
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Cecilie,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere ikke er tilfreds etter å ha besøkt oss denne sommeren. Vi forstår at besøket ikke ble helt som dere hadde sett for dere, men vi håper dere gir oss en ny sjanse på et senere tidspunkt. Vi jobber bla. med å forbedre kart og app, og vi har gjort justeringer på veivisere/skilt som har vist seg å ikke være helt korrekte.

Velkommen tilbake til oss.