Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 4 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Dyrene leverer!

Dyrene leverer, flott opplevelse! Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania
Les alle 1 456 anmeldelsene

Anmeldt 21. juli 2021

Flott park med masse plass og mye gøy for voksne og barn. God stemning og truvelig personale. vi koste oss masse en hel dag

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, edvardo160
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. juli 2021

Det negativet:

Veldig dyrt og steinalder betalingssystem. Når vipps, applepay, googlepay og tap er tilgjengelig velger dyreparken og TVINGE deg til å bruke deres app for å betale nesten alt du eventuelt ønsker å kjøpe, noe som gjør at veldig mange ikke gidder/orker å kjøpe noen. Dette er rett å slett ikke akseptabelt. hvorfor skal man kaste vekk 10-20min for å opprette en konto, verifisere seg, legge til kort etc for å kunne betale for noen boller?? De sier at de har lagt opp løsningen fordi det skal være med på å begrense smitten av Covid-19 men dette er BS. Påtvunget bruk av dyrepark-appen er for å spore deg og samle persondata unødvendig, rimelig sikker på at dette kravet bryter med GDPR-lovverket så hvis noe med JUS-bakgrunn ønsker å ta en titt så gjerne gjennomgå lovverket for å bekreftet om dette egentlig er lov.

Det positive:

Fin park, vedlikeholdt, varierte dyr.

PS: Noen mener sikkert at terningkastet mitt er litt lav men forferdelig betalingssystemet og høy pris irriterer meg grenseløst når de juger om målet med bruk av appen, det er 100% ikke for å begrense smitten av Covid men for å samle persondata. "Tapping" er like Covid sikker som en ubrukelig møkke dårlig dyrepark app.

3  Takk, frankandreasl
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Frank Andreas,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din anmeldelse. Det er leit å lese at du har en slik opplevelse av appen vår. Hovedårsaken til at mat måtte bestilles gjennom vår app har vært for å unngå kø på hvert enkelt spisested. Ved å bestille i appen kan våre gjester i tillegg gjøre bestillingen hvor som helst, til ønsket tidspunkt, for deretter å hente maten når den er klar. Vi har hatt begrenset kapasitet per bestillingstid og på den måten har vi fordelt utleveringene når maten er klar og samtidig unngått lange bestillingskøer på de ulike spisestedene.

Når det gjelder personvern (GDPR) lagres lokasjon kun med samtykke, og man kan bruke appen uten at dette er slått på. Det er også noe man blir spurt om første gang man tar i bruk appen og som man siden kan slå av og på under Innstillinger i appen.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Etter to dager i Dyreparken å en i badeland sitter en igjen med en kraftig bismak. Grådigheten til disse eigerene av parken har ingen grenser.Her hadde luften kostet etter forbruk om det hadde vært mulig å få til. Vi hadde først dags biletter til Dyreparken, sønnen ble selvsagt utrolig skuffet da han verken kunne ta den sorte dame, eller hakkebakke skogen da dette allerede var utsolgt. Noe som er helt idiotisk, dette burde ikke være mulig. Det skulle ikke vært mulig å reservere plass her før en var i parken. Forstår det med smittevern men det kunne helt fint latt seg gjøre igjennom appen deres når personen først var sjekket inn i parken. Å kansje dere da skulle prøvd å angstrengt dere nok til å holde alle tilbud åpne frem til parkens stengetid ? Hakkebakke skogen å den sorte dame sluttet lenge før parkens stengetid. Slik at når vi kom inn med en ny dag på ettermiddags bilett var det omtrent ingen ting å gjøre, dyre presentasjonene var allerede gjennomført på dagtid å som sagt andre attraksjoner stengt. Å skulle en være så heldig å finne plass på cirkus Jesper må en jo forstå nødvendigheten av at Terje formue å co må ha noen hundre lapper ekstra pr bilett her også. Nei.. det er en skam, vi hadde råd til det denne gang så det er greit.. men det er ingen tvil om at ledelsen i Dyreparken burde skjemmes hele veien til banken.

3  Takk, 386sveinungh
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2021

Hei Sveinung,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere sitter igjen med denne følelsen etter å ha besøkt oss i sommer. Det har vært begrenset kapasitet på de fleste attraksjoner i sommer på grunn av pandemien, men neste sommer er vi forhåpentligvis tilbake til normalen slik at vi blant annet kan ha drop in igjen på Hakkebakkeskogen, og flere gjester på alle dyrepresentasjonene og Den Sorte Dame.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for at dere ble skuffet i år.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Det var kø, kø og atter kø på alle attraksjoner.
Ellers var det alltid problem med en eller annen aktivitet slik at vi som hadde stått i kø måtte forlate attraksjon for så å finne en ny kø til en annen attraksjon.
Når vi skulle i badeanlegget til oppsatt tid fikk måtte vi stå i enda ny kø, for de som hadde badetid før oss ennå ikke hadde forlatt badelandet. De hadde prinsippet 1 ut så 1 inn, noe som resulterte i at vi stod nesten i 2timer i kø for å komme oss inn etter avtalt kjøpt tid.
Synd det ikke er egne grillplasser for familier inne, for når det er så pass dyrt for mat og drikke, så burde de kunne ha tilrettelagt for familier.
Dessuten var det så fullt at koronareglene ikke blir fulgt av alle. Vi måtte si i fra til andre gjester flere ganger.

2  Takk, Ken Roger S

Hei Ken Roger,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere opplevde at flere attraksjoner ikke fungerte som de skulle, og at dere ikke slapp inn til avtalt tid i Badelandet. Forhåpentligvis er vi tilbake til normalt drift igjen neste sommer, slik at man ikke møter på de samme utfordringene igjen. Vi jobber bla. med en digital køløsning, som gjør at man kan gjøre andre ting mens man venter på sin tur på de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at besøket da blir bedre enn hva dere nå opplevde.

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Dette er ein overvurdert … park, eller kva ein skal kalle det. Kø, kjedelig og overprisa.

Kjekt å sjå ein rev og ei gaupe. Trivelig å traske rundt. Men ambisjonsnivået henger igjen på -90talet. Ingen høgdepunkt og svært lite spesielt.

Mulig eg er kjenslemessig avstumpa etter 14 år som pappa, men dette gav svært lite. Bruk heller ferien på ein tur i ekte natur, eksepsjonell mat på restaurant eller gode vennar.

Dato for opplevelse: juni 2021
4  Takk, Pumaen

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at du har denne oppfatningen etter sommerens besøk, og vi kjenner oss ikke igjen i at ambisjonsnivået henger igjen på 90-tallet. Vi streber etter å utvikle oss, og vi oppgraderer Parken og tilbudet vårt hvert år. Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at dere da opplever Parken fra en annen side.

Velkommen tilbake til oss.