Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 3 dager siden
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 459 anmeldelsene

Anmeldt 23. juli 2021

Utrolig veldrevet park med svært mange attraksjoner. Perfekt for familieutflukt, særlig med barn i alder 2 til 14 år. Baksiden av medaljen; Parken er ultrakommersialisert, med det mener jeg at absolutt det aller meste koster penger i tillegg til inngangsbiletten, som forøvrig og har en relativt stiv pris. 3155,- for familie med 2 voksne og 3 barn i begge parker...
I høysesong er det kø på det absolutt aller meste som er noe å se for de minste, som mating av dyr, kaptein sabeltann, båttur, attraksjoner i badeland, småbiler, traktorkjøring på kutoppen, tømmerrenna etc. Mat etc i parken er middels med stive priser. Brus i kiosk koster 44 kroner!
Vanskelig alikevel å trekke for mye ned, da det er en utrolig flott park, og planlegger en besøket får en grei uttelling. Tips: Ta lunchen på hotellrestauranten fremfor hamburger eller pizza i parken. Greie priser, svært god mat, og ikke minst - rolig og greit samt at en sitter godt.
For nærboende er det greit å kjøpe sesongkort, da får en mest valuta for pengene..

Takk, Norway68
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse.

Vi håper dere besøker oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Her var det en veldig delt opplevelse. Å være i dyreparken er fint i seg selv, dersom en er her for å se de fleste ville dyrene i levende live. Men dersom en er her for å se andre attraksjoner må en regne med minst 30 min kø på omtrent alle attraksjoner. Iallefall dersom en ikke har reservert seg inn i de ulike attraksjonene som det går an å reservere plass, mot et ekstra pristillegg naturligvis. Tømmerenna og spøkelseshuset kan en bare glemme. Her var det over en time kø hele dagen, også etter klokka sju. Enkelte attraksjoner kan man få stempel for å komme inn, men her må man stå i minst en time stempelkø, og deretter møte opp 20 min før attraksjonen begynner, selv med stempel. Skulle bort å se Julius bli fôra, men over 20 min før dyrevisningen begynner er attraksjonen stengt på grunn av fullbooket. Ungene blir utålmodige og får ikke det de har sett for seg. Dette blir for dumt. Aldri hit igjen i juli! Her slippes det inn for mye folk. Tar med ungene i fjøset til naboen istedet. Der har ungene det mye triveligere.

Ps: Hakkebakkeskogen er verdt å reservere plass. Dette var bra!

3  Takk, 210lienj

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi har dessverre opplevd mye kø denne sommeren, men noe kø må beregnes i høysesongen i juli. Dette vil forhåpentligvis ikke være et like stort problem neste sommer, og vi lanserer også snart digitale køløsninger slik at man slipper å stå fysisk i kø på mange av de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde to flotte dager i Dyreparken. Ser at mange klager på kø, betalingsystem og priser. Vel, man kan faktisk skaffe seg litt forhåndsinfo før man drar i parken. At folk er overrasket over at Hakkebakkeskogen er fullt, overrasker meg. Når vi bestilte billetter til parken var dette noe av det første vi sjekket, om det var ledige billetter til noen av forestillingene inne i parken i løpet av de to dagene vi var der. Verre er det faktisk ikke.

Når det kommer til betalingsystemet via Dyreparken sin app så er det helt genialt. Vi har vært flere år på rad, og når den ble tatt i bruk så synes vi det var helt genialt. Mye kortere tid på å bestille, samt man slipper stå i lange matkøer på flere av stedene.

Alle burde vite at ting koster i norske fornøyelsesparker, det er heller ikke noe nytt. Synes man ting er veldig dyrt, så trenger man ikke bruke penger på det heller. Vi er ikke fra en overklassefamilie, men legger opp budsjett ut i fra hva vi tror vi kommer til å bruke på en sånn tur, og det fungerer helt fint.

De ansatte i parken er helt fantastiske og gjør det beste for at vi som kunder skal få noen flotte dager i parken med gode opplevelset. At det er mye kø nå skyldes nok metersavstanden, men det bør heller ikke komme som noe overraskelse på folk som besøker parken.

Vi kommer garantert tilbake igjen. En park som lever opp til forventningene, og 3-åringene hjemme nevner dyreparkenbesøket flere ganger til dagen selv om det snart er en måned siden vi var der.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, johnmagned

Hei,

Tusen takk for fin anmeldelse! Det er hyggelig å lese at dere opplever våre ansatte som fantastiske :)

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 21. juli 2021

Flott park med masse plass og mye gøy for voksne og barn. God stemning og truvelig personale. vi koste oss masse en hel dag

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, edvardo160

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 20. juli 2021

Det negativet:

Veldig dyrt og steinalder betalingssystem. Når vipps, applepay, googlepay og tap er tilgjengelig velger dyreparken og TVINGE deg til å bruke deres app for å betale nesten alt du eventuelt ønsker å kjøpe, noe som gjør at veldig mange ikke gidder/orker å kjøpe noen. Dette er rett å slett ikke akseptabelt. hvorfor skal man kaste vekk 10-20min for å opprette en konto, verifisere seg, legge til kort etc for å kunne betale for noen boller?? De sier at de har lagt opp løsningen fordi det skal være med på å begrense smitten av Covid-19 men dette er BS. Påtvunget bruk av dyrepark-appen er for å spore deg og samle persondata unødvendig, rimelig sikker på at dette kravet bryter med GDPR-lovverket så hvis noe med JUS-bakgrunn ønsker å ta en titt så gjerne gjennomgå lovverket for å bekreftet om dette egentlig er lov.

Det positive:

Fin park, vedlikeholdt, varierte dyr.

PS: Noen mener sikkert at terningkastet mitt er litt lav men forferdelig betalingssystemet og høy pris irriterer meg grenseløst når de juger om målet med bruk av appen, det er 100% ikke for å begrense smitten av Covid men for å samle persondata. "Tapping" er like Covid sikker som en ubrukelig møkke dårlig dyrepark app.

3  Takk, frankandreasl
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. oktober 2021

Hei Frank Andreas,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss din anmeldelse. Det er leit å lese at du har en slik opplevelse av appen vår. Hovedårsaken til at mat måtte bestilles gjennom vår app har vært for å unngå kø på hvert enkelt spisested. Ved å bestille i appen kan våre gjester i tillegg gjøre bestillingen hvor som helst, til ønsket tidspunkt, for deretter å hente maten når den er klar. Vi har hatt begrenset kapasitet per bestillingstid og på den måten har vi fordelt utleveringene når maten er klar og samtidig unngått lange bestillingskøer på de ulike spisestedene.

Når det gjelder personvern (GDPR) lagres lokasjon kun med samtykke, og man kan bruke appen uten at dette er slått på. Det er også noe man blir spurt om første gang man tar i bruk appen og som man siden kan slå av og på under Innstillinger i appen.