Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt i går
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 3 dager siden
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 460 anmeldelsene

Anmeldt 25. juli 2021

Gledet meg til å ta med min 5 åring til dyreparken.. Se på alle dyrene, Julius m.m. Vi så knapt et eneste dyr. Et par giraffer, noen rådyr, en orangutang laaang borte. Ingen sjimpanser m bl.a. Julius, ingen "ville dyr" etc etc.. Vi så et ekorn og det var høydepunktet. :-( Dyreparken er ikke en dyrepark lenger, men det har blitt en fornøyelsespark, ffa om man liker sjørøvere og badeland. Om man vil se dyr hadde jeg valgt å ikke besøke.. Mange restauranter. Det er bra, men dyre. Måtte betale med dyreparkappen, som ofte ikke fungerte for meg.. Flere lekeplasser for barn, noe som er bra. Ingen antibac og lange køer etc mtp covid19... :-/
Hakkebakkeskogtoget var bra. Tømmerrenna var også moro - for far og datter.
Kjøpte med oss en dyr leke-Julius, siden datter ikke fikk se noen Julius.
Alt i alt veldig skuffende og dyr opplevelse. Kommer dessverre ikke til å dra tilbake, og heller ikke anbefale andre (som ønsker å se dyr).

2  Takk, steven h
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse etter besøket hos oss. Det er leit å lese at dere ikke fikk sett så mange dyr som dere ønsket. De aller fleste dyrene velger selv om de vil være inne eller ute, og de har store innhegninger. På varme dager kan de ofte søke skygge, slik at det ikke er like lett å få øye på dem.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt til tross for opplevelsen denne sommeren.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Parken er grei, maten er grei, men det er så vanvittig med køer på det aller meste - så hvis man vil betale tusenvis av kroner for å stå i kø kan man dra her.

Dra ett annet sted, de slipper inn alt for mye folk, respekløst ovenfor gjestene...

De går fra en til to stjerne fordi hver eneste ansatte jeg var i kontakt med var hyggelig, til tross masse slitne og sure turister.

3  Takk, Marius E

Hei Marius,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det har dessverre vært mye køer i sommer, men dette vil forhåpentligvis ikke lenger være et problem neste sommer når koronarestriksjonene er fjernet. Vi lanserer også snart en digital køløsning, som gjør at man slipper å stå i fysisk kø på en del av våre mest populære attraksjoner.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Dyreparken er et eneste stort eventyr for både barn og voksne! Vi storkoste oss med show på Kutoppen, Reisen gjennom Hakkebakkeskogen, Byfest i Kardemommeby og en liten dagforestilling med Kaptein Sabeltann. Dette i seg selv var verdt billettene! Superdyktige og profesjonelle skuespillere som er så herlig samspilte at det er umulig å miste fokus underveis

Parken er maksimalt tilrettelagt for barna, toalettene er rene og pene, maten er god og de ansatte er så utrolig hyggelige hvor enn man går! Det er ingenting som er bedre enn å bli møtt av en blid og hyggelig ansatt når blodsukkeret er lavt og stressnivået litt for høyt

Vil virkelig anbefale minst to dager i parken, for å slippe og skynde seg gjennom. Har du større barn bør du forberede dem på lange køer ved karusellene, tømmerrenna («Nilen»), dyrepresentasjonene og reptilparken.

Takk for et supert opphold og mange uforglemmelige øyeblikk!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Linda N

Hei Linda,

Tusen takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en veldig hyggelig anmeldelse! Det er gøy å lese at alt klaffet ved besøket deres :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 23. juli 2021

Utrolig veldrevet park med svært mange attraksjoner. Perfekt for familieutflukt, særlig med barn i alder 2 til 14 år. Baksiden av medaljen; Parken er ultrakommersialisert, med det mener jeg at absolutt det aller meste koster penger i tillegg til inngangsbiletten, som forøvrig og har en relativt stiv pris. 3155,- for familie med 2 voksne og 3 barn i begge parker...
I høysesong er det kø på det absolutt aller meste som er noe å se for de minste, som mating av dyr, kaptein sabeltann, båttur, attraksjoner i badeland, småbiler, traktorkjøring på kutoppen, tømmerrenna etc. Mat etc i parken er middels med stive priser. Brus i kiosk koster 44 kroner!
Vanskelig alikevel å trekke for mye ned, da det er en utrolig flott park, og planlegger en besøket får en grei uttelling. Tips: Ta lunchen på hotellrestauranten fremfor hamburger eller pizza i parken. Greie priser, svært god mat, og ikke minst - rolig og greit samt at en sitter godt.
For nærboende er det greit å kjøpe sesongkort, da får en mest valuta for pengene..

Takk, Norway68

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse.

Vi håper dere besøker oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Her var det en veldig delt opplevelse. Å være i dyreparken er fint i seg selv, dersom en er her for å se de fleste ville dyrene i levende live. Men dersom en er her for å se andre attraksjoner må en regne med minst 30 min kø på omtrent alle attraksjoner. Iallefall dersom en ikke har reservert seg inn i de ulike attraksjonene som det går an å reservere plass, mot et ekstra pristillegg naturligvis. Tømmerenna og spøkelseshuset kan en bare glemme. Her var det over en time kø hele dagen, også etter klokka sju. Enkelte attraksjoner kan man få stempel for å komme inn, men her må man stå i minst en time stempelkø, og deretter møte opp 20 min før attraksjonen begynner, selv med stempel. Skulle bort å se Julius bli fôra, men over 20 min før dyrevisningen begynner er attraksjonen stengt på grunn av fullbooket. Ungene blir utålmodige og får ikke det de har sett for seg. Dette blir for dumt. Aldri hit igjen i juli! Her slippes det inn for mye folk. Tar med ungene i fjøset til naboen istedet. Der har ungene det mye triveligere.

Ps: Hakkebakkeskogen er verdt å reservere plass. Dette var bra!

3  Takk, 210lienj

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi har dessverre opplevd mye kø denne sommeren, men noe kø må beregnes i høysesongen i juli. Dette vil forhåpentligvis ikke være et like stort problem neste sommer, og vi lanserer også snart digitale køløsninger slik at man slipper å stå fysisk i kø på mange av de mest populære attraksjonene.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.