Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 2 dager siden
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 460 anmeldelsene

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

En god opplevelse, dessverre det mange dyr inne i reptilparken inkludert Julius, det tok 2t å komme inn.
Spiste også på kjuttaviga vertshus, her var det veldig mye rot med bestillinger, de som jobbet der trenger enten bedre opptrening eller flere ansatte.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, Robin H
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei Robin,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at sommerens besøk ikke stod helt til forventningene. Vi håper dere velger å besøke oss igjen, og at vi da leverer bedre.

Anmeldt 26. juli 2021

inngangsbilletten er verdt hver krone. En utrolig fint gjennomført temapark. Det som trekker helhetsinntrykket noe ned er det at en ikke kan kjøpe noe over disk lengre, men alt går via en app. Og på grunn av Covid-19 gikk en god del av tiden vår i parken på å stå i kø. kanskje de kunne ha satt opp noe som skygget for solen for familiene i kø? Fint med en dyrepark hvor dyrene er så godt ivaretatt som her.

Takk, Sannikar
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. september 2021

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Når det gjelder kø jobber vi med å få på plass en digital køløsning som gjør at man ikke trenger å stå fysisk i kø på mange av de mest populære attraksjonene.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi viste at vi kom i høysesong, så kø viste vi det ville være. Men med restriksjonene som er nå går køene fra 10-20min på noen attraksjoner, noe som er akseptabelt. Men med små kids er det ikke alltid like lett å vente. Men de klarte seg.

Når vi skal bestille mat gjøres dette på app’n, det er til tider ikke mulig å bestille på denne. Opplevde ila 3 dager i parken at den ‘’krasjet’’ 2 ganger. Her er det forbedrings potensiale!

Tilbake til maten så er ikke Asia å foretrekke ei heller kutoppen, men maten går ned på sulten mage. Beste vi opplevde var Vertshuset. God mat til å være park mat!

Vi opplevde uten om de vanlige attraksjonene, hakkebakke skogen toget, sirkus jespersen og sabeltann show. Vi skulle gjerne opplevd mer, men der var det et køsystem på utdelinger av biletter til gitte tidspunkt.

Alt i alt fornøyd, barn og voksene koste seg!

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, 893christerj

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere koste dere, både voksne og barn! Når det gjelder appen vår jobber vi kontinuerlig med å forbedre denne, og vi er klar over at det kan være enkelte utfordringer med funksjonalitet.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 25. juli 2021

Gledet meg til å ta med min 5 åring til dyreparken.. Se på alle dyrene, Julius m.m. Vi så knapt et eneste dyr. Et par giraffer, noen rådyr, en orangutang laaang borte. Ingen sjimpanser m bl.a. Julius, ingen "ville dyr" etc etc.. Vi så et ekorn og det var høydepunktet. :-( Dyreparken er ikke en dyrepark lenger, men det har blitt en fornøyelsespark, ffa om man liker sjørøvere og badeland. Om man vil se dyr hadde jeg valgt å ikke besøke.. Mange restauranter. Det er bra, men dyre. Måtte betale med dyreparkappen, som ofte ikke fungerte for meg.. Flere lekeplasser for barn, noe som er bra. Ingen antibac og lange køer etc mtp covid19... :-/
Hakkebakkeskogtoget var bra. Tømmerrenna var også moro - for far og datter.
Kjøpte med oss en dyr leke-Julius, siden datter ikke fikk se noen Julius.
Alt i alt veldig skuffende og dyr opplevelse. Kommer dessverre ikke til å dra tilbake, og heller ikke anbefale andre (som ønsker å se dyr).

2  Takk, steven h

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse etter besøket hos oss. Det er leit å lese at dere ikke fikk sett så mange dyr som dere ønsket. De aller fleste dyrene velger selv om de vil være inne eller ute, og de har store innhegninger. På varme dager kan de ofte søke skygge, slik at det ikke er like lett å få øye på dem.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt til tross for opplevelsen denne sommeren.

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Parken er grei, maten er grei, men det er så vanvittig med køer på det aller meste - så hvis man vil betale tusenvis av kroner for å stå i kø kan man dra her.

Dra ett annet sted, de slipper inn alt for mye folk, respekløst ovenfor gjestene...

De går fra en til to stjerne fordi hver eneste ansatte jeg var i kontakt med var hyggelig, til tross masse slitne og sure turister.

3  Takk, Marius E

Hei Marius,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det har dessverre vært mye køer i sommer, men dette vil forhåpentligvis ikke lenger være et problem neste sommer når koronarestriksjonene er fjernet. Vi lanserer også snart en digital køløsning, som gjør at man slipper å stå i fysisk kø på en del av våre mest populære attraksjoner.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.