Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 1 uke siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Les alle 1 458 anmeldelsene

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig lang ventetid på absolutt alt. Ihvertfall 2 timer. I tillegg får du ikke betalt med hverken kort eller kontant, kun app.

3  Takk, Y5167FQandreasr
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi har dessverre opplevd lange køer i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Vi vil se på løsninger for å unngå det samme neste sommer.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en veldig overraskelse. Dyreparken tvinger kundene sine til å bruke en app for bestilling og betaling inne i parken. Det var ikke mulig og kjøpe mat eller is i parken uten at du har denne appen. Dette er ikke greit. Spesielt da mange ikke fikk appen til å fungere. Jeg tok kontakt med parken og fikk ikke noe hjelp til å løse problemet. Vi hadde cash, kort og vips.

Mvh Chriss Johnsen

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
3  Takk, chrissj2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig anmeldelse. Det stemmer at mat og diverse må bestilles via Dyreparken-appen, dette er et av våre smittevernstiltak for å beskytte ansatte og gjester, og for å unngå lange køer for å bestille mat. De som ikke har appen kan kjøpe gavekort hos utvalgte utsalgssteder, og vi beklager hvis dere ikke fikk informasjon om dette. Vi har også andre nødløsninger hvis appen skulle ha tekniske problemer som gjelder for mange den samme besøksdagen.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

2 dager i Dyreparken + Badelandet med overnatting i Kardemommeby og Sirkus Jesper var stor suksess for 2 voksne og 3 barn fra 4 - 11 år. Vårt 4.besøk og kommer gjerne tilbake :)

Takk, Wanderer830053

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kardemomme by er Norges vakreste, mest harmoniske og mest komplette by. Tusen takk til alle fantastiske mennesker som arbeider (bor!) der, og som er «i rolle» hele tiden. Overnatting i Kardemomme by er helt magisk, og kan ikke måle seg med noe. Når trikkefører Syvertsen kom ut av nabohuset for å vaske skinnene tidlig om morgenen gjorde både store og små store øyne. Rett og slett gjennomført fra a til å. Sirkus Jesper var nyhet for oss - og et vanvittig bra show.

Takk, fr_yaa2021

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Både overnatting i Kardemomme by og kveldsforestillingen Sirkus Jesper kan varmt anbefales.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 27. juli 2021

Dyrepark-delen av Dyreparken er god, men det er ikke lenger kun en dyrepark, og det betaler man for. Parken er i stadig større grad enn fornøyelsespark med lange køer, butikker med souvenirer, og kjøpepress. Det er ingen systematisk måtte å gå gjennom dyreparken på og få med seg de fleste dyra.
All bestilling og betaling av mat i parken må gjøres ved at man må installere en app på telefonen sin, mens andre steder i verden rundt klarer dette veden QR-kode som leder deg til en webside i nettleseren. Billettene har heller ingen QR-/strekkode slik de har andre steder, for også her må man som kunde installere en lapp for å kunne benytte seg av produktet man har kjøpt. Dette ødelegger brukeropplevelsen og trekker ned.
I 2019 fikk vi gavekort til å kjøpe billetter, og disse lot seg ikke kombinere med kortbetaling, så her må man enten gjøre minst to bestillinger dersom man ikke er så heldig at bestillingen kommer inn under gavekortet. Dette var de visstnok i ferd med å ordne ifølge kundeservice, men i 2021 er situasjonen fortsatt den samme. Råder de som vil ønske seg gavekort, eller som tenker på å gi det bort om å velge en annen løsning enn Dyreparkens egne gavekort.

1  Takk, _ysteinn2014

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det stemmer at mat må bestilles via appen vår, men billetter med QR-kode kan lastet ned i PDF-format fra Min side etter gjennomført bestilling. Utfordringene du nevner med gavekort er vi klar over, og vi er heller ikke fornøyd med dagens løsning. Vi ønsker absolutt å utbedre dette, og å finne en mer brukervennlig løsning.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.