Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 5 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Les alle 1 459 anmeldelsene

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Lange køer, fungerer IKKE med matappen. Vi bestilte to kanelboller og 1 kaffe og måtte vente i 45 minutter!
Maten er heller ikke mye å skryte av-burde vært mye mer variert å velge mellom. Ikke bare hamburger, pølse , pommesfrites og pizza. Og kylling nuggetsene var så vonde at vi kastet de! Og ikke minst dyrt!!
Kaptein sabeltann showet var og skuffende. Hadde store forventninger til nytt show, men det var lite handling og brå avslutning. Og er ikke mye dyr man får sett pga kø eller de ikke er der. Skuffende.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, nadiaj675
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at dere er skuffet etter sommerens besøk. Neste sommer har vi premiere på nytt Kaptein Sabeltann-show som varer lenger enn årets forestilling, som ble satt opp som følge av begrensninger pga pandemien. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt, og at vi da leverer bedre.

Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Helt forferdelig lang ventetid på absolutt alt. Ihvertfall 2 timer. I tillegg får du ikke betalt med hverken kort eller kontant, kun app.

3  Takk, Y5167FQandreasr

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi har dessverre opplevd lange køer i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Vi vil se på løsninger for å unngå det samme neste sommer.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fikk en veldig overraskelse. Dyreparken tvinger kundene sine til å bruke en app for bestilling og betaling inne i parken. Det var ikke mulig og kjøpe mat eller is i parken uten at du har denne appen. Dette er ikke greit. Spesielt da mange ikke fikk appen til å fungere. Jeg tok kontakt med parken og fikk ikke noe hjelp til å løse problemet. Vi hadde cash, kort og vips.

Mvh Chriss Johnsen

Dato for opplevelse: juli 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
3  Takk, chrissj2021

Hei,

Takk for at du har gitt oss en ærlig anmeldelse. Det stemmer at mat og diverse må bestilles via Dyreparken-appen, dette er et av våre smittevernstiltak for å beskytte ansatte og gjester, og for å unngå lange køer for å bestille mat. De som ikke har appen kan kjøpe gavekort hos utvalgte utsalgssteder, og vi beklager hvis dere ikke fikk informasjon om dette. Vi har også andre nødløsninger hvis appen skulle ha tekniske problemer som gjelder for mange den samme besøksdagen.

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

2 dager i Dyreparken + Badelandet med overnatting i Kardemommeby og Sirkus Jesper var stor suksess for 2 voksne og 3 barn fra 4 - 11 år. Vårt 4.besøk og kommer gjerne tilbake :)

Takk, Wanderer830053

Hei,

Takk for hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Kardemomme by er Norges vakreste, mest harmoniske og mest komplette by. Tusen takk til alle fantastiske mennesker som arbeider (bor!) der, og som er «i rolle» hele tiden. Overnatting i Kardemomme by er helt magisk, og kan ikke måle seg med noe. Når trikkefører Syvertsen kom ut av nabohuset for å vaske skinnene tidlig om morgenen gjorde både store og små store øyne. Rett og slett gjennomført fra a til å. Sirkus Jesper var nyhet for oss - og et vanvittig bra show.

Takk, fr_yaa2021

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Både overnatting i Kardemomme by og kveldsforestillingen Sirkus Jesper kan varmt anbefales.

Velkommen tilbake til oss!