Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt i går
Smile F
Halden, Norge
Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 1 uke siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Les alle 1 457 anmeldelsene

Anmeldt 2. august 2021

Helt riktig, dyreparken i kristiansand var bedre før enn nå, det var mer WOOW over parken fra 2016 å bakover. Det mest tragiske som har skjedd det er at de har ødelagt Mirirams forheksede hus og gjort det om til ett iditotisk spøkelseshus som dem har kalt Kaptein Sabeltanns Mareritt ellerno sånt, idiotsik uansett. Når det kommer til litt lengre inn i parken, så er det kjempetrist at dyreparken har forvandlet Norges kulturarv innen filmindustri Skomarkergata om til en harry afrikansk plass. Da hadde det heller vært bedre å flyttet den Afrikanske plassen ett annet sted enn å ødlegge barndomsstedet til flere 100 nordmenn. Men ellers så er dyreparken fin

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ole Chr T
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei Ole Christoffer,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så leit å lese at du opplever Spøkelseshuset som skuffende. Vi forsøker hele tiden å fornye oss, og være aktuelle for dagens barn og unge. Dessverre har ikke Skomakergata en like stor plass i hverdagen til dagens barn, og plassen har blitt omgjort som følge av dette. Det er hyggelig å lese at du ellers finner Parken vår fin!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har hatt utelukkende positive opplevelser i Dyreparken før, men i år var det en elendig opplevelse.
Alle forestillingene på dagtid var utsolgte og vi fikk beskjed da vi bestilte uker i forveien at vi måtte komme til parken mellom 08.00 og 08.30 for å slippe inn.
Med tre små barn og litt kjørevei ble det en hektisk morgen og vi rakk ikke frokost, men lovet barna at de skulle få frokost i parken.
Der luktet det nybakte boller og kaffe og barna gråt av skuffelse da vi ikke fikk kjøpe mat før kl 10 fordi vi ikke hadde bodd i parken. Alle butikker og kiosker var stengt, og det var generelt svært få dyr å se denne gangen. Til og med kutoppen var en skuffelse kontra tidligere. De få attraksjonene som var åpne hadde ekstremt lange køer, og mange av båtene i tømmerrenna ble sendt tomme til tross for lange køer.
Jeg kjente begeret rant over da vi endelig kunne få kjøpe frokost og blodsukkeret var i bunn og jeg så en kiosk uten kø; Kan jeg bestille 7 boller og to kaffe?
«Nei, dessverre, da må du først laste ned appen, legge inn bestillingen i riktig restaurant, legge inn kortnummer osv og betale i appen.»
Gjør som fortalt, men når jeg får ordren etter noen minutter stemmer den ikke, ei heller for de andre i køen rundt meg og hvorfor;
«Nei, Appen virker ikke helt, alle får feil»
Siste gang!!!!!!

Dato for opplevelse: august 2021
2  Takk, amaliepitt

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er veldig leit å lese at årets besøk var en skuffelse. Forhåpentligvis vil vi snart være ferdige med pandemien, slik at vi kan gå tilbake til normal drift.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for hendelsene under årets besøkt.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Dyreparken har tatt en vending fra å være litt overpriset til å bli helt tåpelig dyrt og dårlig.

I sin jakt på «smittevern» har de innført dobbelt-køing på Den sorte dame, kun digitale bestillinger av mat (som gjør at det tar 15 minutter å få to boller og en kaffe), og de har stengt ned noen attraksjoner de mener har for lite avstand. Men de vasker ikke bord mellom hver gjest, så da kan man jo lure. Kontaktflater vaskes generelt lite, så det blir «smittevern».

En stor pizza kostet 398kr med 0,33 dispenser brus og en rømmedressing. Kvaliteten var helt elendig i tillegg.

To dager i parken, billetter til show, en overnatting i Abra havn (familierom til 5 pers) koster 13.000kr. I tillegg kom mat, drikke, reise, Sabeltann ting til barna.

Neste år blir det ikke Dyreparken.

Dato for opplevelse: juli 2021
3  Takk, OnAir62582892159

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at årets besøk ikke stod til forventningene. Vi krysser alt vi har for at pandemien snart er over, slik at vi kan gå tilbake til normal drift igjen, hvor man f.eks. kan bestille kaffe og bolle uten appen.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for at årets besøk ble en skuffelse.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Lang ventetid for de forskjellige aktivitetene. Det er gjerne 60-90 minutter ventetid per aktivitet.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, Norgesturistene

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Vi har dessverre opplevd lange køer i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Vi vil se på løsninger for å unngå det samme neste sommer.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Lange køer, fungerer IKKE med matappen. Vi bestilte to kanelboller og 1 kaffe og måtte vente i 45 minutter!
Maten er heller ikke mye å skryte av-burde vært mye mer variert å velge mellom. Ikke bare hamburger, pølse , pommesfrites og pizza. Og kylling nuggetsene var så vonde at vi kastet de! Og ikke minst dyrt!!
Kaptein sabeltann showet var og skuffende. Hadde store forventninger til nytt show, men det var lite handling og brå avslutning. Og er ikke mye dyr man får sett pga kø eller de ikke er der. Skuffende.

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, nadiaj675

Hei,

Takk for at du har gitt oss en anmeldelse. Det er leit å lese at dere er skuffet etter sommerens besøk. Neste sommer har vi premiere på nytt Kaptein Sabeltann-show som varer lenger enn årets forestilling, som ble satt opp som følge av begrensninger pga pandemien. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt, og at vi da leverer bedre.