Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 2 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 1 uke siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Les alle 1 458 anmeldelsene

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Unnskyld meg, men hva i h….. er det dere driver med!! Dere ødelegger hele forbanna opplevelsen til barnefamilier!! Flere av attraksjonene var det timesvis kø, stempel ordningen deres var en fadese, så og si null smittevern! Aldri igjen om vi kommer tilbake til kaoset deres!! Her bør ansvarlig kaste inn håndkleet og begynne med noe annet!!

Dato for opplevelse: juli 2021
4  Takk, 189aleksanderh
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei Aleksander,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er veldig leit at dette er etterlatt inntrykk etter et besøk hos oss. Forhåpentligvis er vi tilbake til normalen neste sommer, hvis pandemien er over, slik at vi igjen kan levere gode opplevelser.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Tilbudet er variert og for en hver smak. Spesielt hvis du er glad i kø. Dyrene er av ett stort artsmangfold og skinner mest ved de tidsbestemte presentasjonene, men kan også nytes i ro og mak ved eget forgodtbefinnende. Her var Damfroskene, Orangutangene og Påfuglene det helt store. Tigeren poserte også galant for hobbyfotografens skjelvende zoombilder på gammel iPhone. Underholdningsmessig var byfesten i Kardemommeby det festligste. Særlig Politimester Bastian var ett scenisk funn av de sjeldne. Sjørøvershowene i Kapteinsabeltanns verden var greie, spesielt hvis du kan sangene og synger med. Engasjement er nødvendig. Skuespillerne er flinke og engasjerte, men jeg er spesielt imponert over danserne, som presterte hele pakken. Personalet i parken har vært superhyggelige og imøtekommende. Det var alltid en hyggelig opplevelse å spørre om noe.

Skal jeg kritisere noe er det prisen på brus og køen.

Takk, Trym Xcaesar S

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse! Det er veldig hyggelig å lese at du er så fornøyd med underholdningstilbudet vårt. Velkommen tilbake! (Neste år forhåpentligvis uten like mye kø).

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var her også i fjor sommer og hadde en kjempefin opplevelse. Men i år ble det en stor skuffelse....Alt for mange folk samlet, og veldig dårlig smittevern. Køene var laaange og det ble oppfordret til å bruke app for å slippe kø...men vi måtte likevel stå i kø. Reptilene er favoritt å se, men det fikk vi ikke med oss denne gangen selv om vi var der tre hele dager. Der var ventetiden veldig lang og tett i tett med folk. Samme var det med flere andre aktiviteter. Men når det er sagt så er underholdningen med pirater på dagtid både i parken /abra havn og kaptein sabeltann showet er bra. Men igjen smittevern rundt foreksempel showet var ikke bra. På selve amfiet passet personalet på, men ikke før og etter. Det var kaos og masse folk uten avstand. Barna var også dyrepassere og syntes det var veldig gøy. Men det blir ikke Dyreparken på oss til neste år. Veldig dårlig smittevern og veldig dyrt - ettersom mange av aktivitetene innebærer lang ventetid.

2  Takk, annesofiel336
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei Anne Lise,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det har dessverre vært en del kø i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Forhåpentligvis vil ikke dette lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over. Vi håper dere vil besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Velkommen tilbake.

Anmeldt 2. august 2021

Helt riktig, dyreparken i kristiansand var bedre før enn nå, det var mer WOOW over parken fra 2016 å bakover. Det mest tragiske som har skjedd det er at de har ødelagt Mirirams forheksede hus og gjort det om til ett iditotisk spøkelseshus som dem har kalt Kaptein Sabeltanns Mareritt ellerno sånt, idiotsik uansett. Når det kommer til litt lengre inn i parken, så er det kjempetrist at dyreparken har forvandlet Norges kulturarv innen filmindustri Skomarkergata om til en harry afrikansk plass. Da hadde det heller vært bedre å flyttet den Afrikanske plassen ett annet sted enn å ødlegge barndomsstedet til flere 100 nordmenn. Men ellers så er dyreparken fin

Dato for opplevelse: september 2020
Takk, Ole Chr T

Hei Ole Christoffer,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så leit å lese at du opplever Spøkelseshuset som skuffende. Vi forsøker hele tiden å fornye oss, og være aktuelle for dagens barn og unge. Dessverre har ikke Skomakergata en like stor plass i hverdagen til dagens barn, og plassen har blitt omgjort som følge av dette. Det er hyggelig å lese at du ellers finner Parken vår fin!

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Vi har hatt utelukkende positive opplevelser i Dyreparken før, men i år var det en elendig opplevelse.
Alle forestillingene på dagtid var utsolgte og vi fikk beskjed da vi bestilte uker i forveien at vi måtte komme til parken mellom 08.00 og 08.30 for å slippe inn.
Med tre små barn og litt kjørevei ble det en hektisk morgen og vi rakk ikke frokost, men lovet barna at de skulle få frokost i parken.
Der luktet det nybakte boller og kaffe og barna gråt av skuffelse da vi ikke fikk kjøpe mat før kl 10 fordi vi ikke hadde bodd i parken. Alle butikker og kiosker var stengt, og det var generelt svært få dyr å se denne gangen. Til og med kutoppen var en skuffelse kontra tidligere. De få attraksjonene som var åpne hadde ekstremt lange køer, og mange av båtene i tømmerrenna ble sendt tomme til tross for lange køer.
Jeg kjente begeret rant over da vi endelig kunne få kjøpe frokost og blodsukkeret var i bunn og jeg så en kiosk uten kø; Kan jeg bestille 7 boller og to kaffe?
«Nei, dessverre, da må du først laste ned appen, legge inn bestillingen i riktig restaurant, legge inn kortnummer osv og betale i appen.»
Gjør som fortalt, men når jeg får ordren etter noen minutter stemmer den ikke, ei heller for de andre i køen rundt meg og hvorfor;
«Nei, Appen virker ikke helt, alle får feil»
Siste gang!!!!!!

2  Takk, amaliepitt

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er veldig leit å lese at årets besøk var en skuffelse. Forhåpentligvis vil vi snart være ferdige med pandemien, slik at vi kan gå tilbake til normal drift.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen, til tross for hendelsene under årets besøkt.