Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 3 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Dyrene leverer!

Dyrene leverer, flott opplevelse! Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania
Les alle 1 455 anmeldelsene

Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk flott park, mye gøy og forskjellig å gjøre og se. Anbefaler virkelig Sirkus Jesper, ikke ledd så mye på lang ting!:) Dyrene har valget om de vil vise seg frem eller heller trekke seg tilbake om de ønsker, som er fantatisk og for dyrenes beste, og sånn skal det være og må være i bakhodet når man går rundt og ser på dem. Jentungen var dyrepasser for en dag, det var en virkelig stor opplevelse for henne. Nydelig park, med dyrenes velferd i fremsete<3 Bodde på Dyreparken hotellet, topp service, fantastisk resturant, egen inngang! Vært her flere ganger og kommer gjerne igjen! :)

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, elenarX5148QI
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Sirkus Jesper er virkelig fantastisk, både for barn og voksne :) Takk for at du løfter frem viktigheten av å gi dyrene store hegn. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. august 2021

Kan virkelig anbefale sirkus Jesper for store og små. Intimt og morsomt selv om det var litt tamt med "løve"show og elefanten. Totalt sett verdt alle penga og går gjerne igjen.

Takk, 573jensq

Hei,

Takk for fin anmeldelse av familieforestillingen Sirkus Jesper.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Unnskyld meg, men hva i h….. er det dere driver med!! Dere ødelegger hele forbanna opplevelsen til barnefamilier!! Flere av attraksjonene var det timesvis kø, stempel ordningen deres var en fadese, så og si null smittevern! Aldri igjen om vi kommer tilbake til kaoset deres!! Her bør ansvarlig kaste inn håndkleet og begynne med noe annet!!

Dato for opplevelse: juli 2021
4  Takk, 189aleksanderh

Hei Aleksander,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er veldig leit at dette er etterlatt inntrykk etter et besøk hos oss. Forhåpentligvis er vi tilbake til normalen neste sommer, hvis pandemien er over, slik at vi igjen kan levere gode opplevelser.

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Tilbudet er variert og for en hver smak. Spesielt hvis du er glad i kø. Dyrene er av ett stort artsmangfold og skinner mest ved de tidsbestemte presentasjonene, men kan også nytes i ro og mak ved eget forgodtbefinnende. Her var Damfroskene, Orangutangene og Påfuglene det helt store. Tigeren poserte også galant for hobbyfotografens skjelvende zoombilder på gammel iPhone. Underholdningsmessig var byfesten i Kardemommeby det festligste. Særlig Politimester Bastian var ett scenisk funn av de sjeldne. Sjørøvershowene i Kapteinsabeltanns verden var greie, spesielt hvis du kan sangene og synger med. Engasjement er nødvendig. Skuespillerne er flinke og engasjerte, men jeg er spesielt imponert over danserne, som presterte hele pakken. Personalet i parken har vært superhyggelige og imøtekommende. Det var alltid en hyggelig opplevelse å spørre om noe.

Skal jeg kritisere noe er det prisen på brus og køen.

Takk, Trym Xcaesar S

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse! Det er veldig hyggelig å lese at du er så fornøyd med underholdningstilbudet vårt. Velkommen tilbake! (Neste år forhåpentligvis uten like mye kø).

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Vi var her også i fjor sommer og hadde en kjempefin opplevelse. Men i år ble det en stor skuffelse....Alt for mange folk samlet, og veldig dårlig smittevern. Køene var laaange og det ble oppfordret til å bruke app for å slippe kø...men vi måtte likevel stå i kø. Reptilene er favoritt å se, men det fikk vi ikke med oss denne gangen selv om vi var der tre hele dager. Der var ventetiden veldig lang og tett i tett med folk. Samme var det med flere andre aktiviteter. Men når det er sagt så er underholdningen med pirater på dagtid både i parken /abra havn og kaptein sabeltann showet er bra. Men igjen smittevern rundt foreksempel showet var ikke bra. På selve amfiet passet personalet på, men ikke før og etter. Det var kaos og masse folk uten avstand. Barna var også dyrepassere og syntes det var veldig gøy. Men det blir ikke Dyreparken på oss til neste år. Veldig dårlig smittevern og veldig dyrt - ettersom mange av aktivitetene innebærer lang ventetid.

2  Takk, annesofiel336
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. september 2021

Hei Anne Lise,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det har dessverre vært en del kø i sommer på mange av de mest populære attraksjonene. Forhåpentligvis vil ikke dette lenger være et problem neste sommer hvis pandemien er over. Vi håper dere vil besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Velkommen tilbake.