Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt i går
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Flott opplevelse, verdt et besøk ekstra

Var på besøk i Dyreparken i Mai, litt før selve hovedsesongen satt i gang for fullt. Vi var der på... les mer

Anmeldt 4 dager siden
Smile F
Halden, Norge
Les alle 1 459 anmeldelsene

Anmeldt 10. august 2021

Slipper inn alt for mye folk, kø og kaos fra parkering og gjennom hele parken.
Ikke verdt pengene.
Pengemaskin for eierne, finn på noe annet.

Takk, Tommy I
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei Tommy,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit at dette er inntrykket du sitter igjen med etter å ha besøkt oss. Vi håper du besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at opplevelsen da er bedre.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte å bruke tre hele dager i parken (med to-tre timer på badeland klemt inn i løpet av tiden). Da fikk vi gjort omtrent alt vi ville gjøre, men det ble nesten travelt - til tross for at vi var der fra kl 8 og 9 til rundt stengetid!

Vi hadde «Morgenvandring med frokost» den ene dagen, og vil anbefale dette på det sterkeste! Vi fikk komme tett på dyrene, og fikk til og med både mate og kose med dåhjortene.

Safaricampen kan også anbefales. Vi hadde et telt med dobbeltseng og køyeseng, og her var det god plass til alle sammen. Sengene var komfortable, og vi hadde det vi trengte for å sove og spise (enkle) måltid. Mikrobølgeovn, vannkoker og kjøleskap med fryser.

Ellers leverer parken som bare det! Maten er god, personalet er veldig hyggelige og flinke, parken er fin - og ikke minst ser dyrene ut til å ha det strålende!

Vi gleder oss til neste gang.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, byrkjeland88

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Det er hyggelig å lese at du opplever at vi leverer på alt.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 6. august 2021

Fantastisk flott park, mye gøy og forskjellig å gjøre og se. Anbefaler virkelig Sirkus Jesper, ikke ledd så mye på lang ting!:) Dyrene har valget om de vil vise seg frem eller heller trekke seg tilbake om de ønsker, som er fantatisk og for dyrenes beste, og sånn skal det være og må være i bakhodet når man går rundt og ser på dem. Jentungen var dyrepasser for en dag, det var en virkelig stor opplevelse for henne. Nydelig park, med dyrenes velferd i fremsete<3 Bodde på Dyreparken hotellet, topp service, fantastisk resturant, egen inngang! Vært her flere ganger og kommer gjerne igjen! :)

Takk, elenarX5148QI
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Sirkus Jesper er virkelig fantastisk, både for barn og voksne :) Takk for at du løfter frem viktigheten av å gi dyrene store hegn. Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. august 2021

Kan virkelig anbefale sirkus Jesper for store og små. Intimt og morsomt selv om det var litt tamt med "løve"show og elefanten. Totalt sett verdt alle penga og går gjerne igjen.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 573jensq

Hei,

Takk for fin anmeldelse av familieforestillingen Sirkus Jesper.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Unnskyld meg, men hva i h….. er det dere driver med!! Dere ødelegger hele forbanna opplevelsen til barnefamilier!! Flere av attraksjonene var det timesvis kø, stempel ordningen deres var en fadese, så og si null smittevern! Aldri igjen om vi kommer tilbake til kaoset deres!! Her bør ansvarlig kaste inn håndkleet og begynne med noe annet!!

4  Takk, 189aleksanderh

Hei Aleksander,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er veldig leit at dette er etterlatt inntrykk etter et besøk hos oss. Forhåpentligvis er vi tilbake til normalen neste sommer, hvis pandemien er over, slik at vi igjen kan levere gode opplevelser.