Flott opplevelse

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere... les mer

Anmeldt 4 dager siden
89kenneths
Tønsberg, Norge
Dyrene leverer!

Dyrene leverer, flott opplevelse! Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte... les mer

Anmeldt 1 uke siden
W9127XLbonnieb
Alcudia, Spania
Les alle 1 456 anmeldelsene

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Dyreparken er kjempe bra og leverer på å vise frem fantastiske dyr osv. og alt her er bra. Hyggelige ansatte. Tilrettelagt med covid osv. ingenting å utsette på selve parken +++

Det jeg synes er et stort minus er at dere kjører premium pris i august (helg) når ekstremt mye er lukket og/eller stengt.

Den sorte dame kjører ikke hver halv time. Her må man stå i 1 time eller mer for å få kjørt båten. Grevinnen er stengt.

Vi kjøpte 2 dagers billett. Men hadde holdt med 1 dag. Kutoppen var det ingen aktiviteter eller show. Kardemommeby var «dødt».

Kjør prisen på inngang til mer riktig til hva som tilbys i parken er tipset. Det er ingen tvil om at Dyreparken er gjennomført og bra. Men i år får vi dessverre følelsen av at dere skal trekke så mye penger som mulig for dyre inngangsbilletter samt 100,- for parkering.
Har også sett dere har fått stor støtte fra staten pga Covid. Hva med å senke prisen på inngang betraktelig eller betale tilbake det dere har fått i støtte etter så høy omsetning?

Pengesluk. Blir nok ingen ny tur til neste år.

Tips til andre: Ta med all mat, niste og drikke.

Takk, endrec2014
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig at du liker Parken vår! Vi har reduserte priser i august sammenlignet med sommerferien, men det er leit at du opplever at tilbudet ikke står i stil til prisen man betaler for billetten. Vi anbefaler alltid å undersøke aktivitetskalenderen vår i forkant av besøket, slik at man gjør seg kjent med hva som er åpent den dagen man ønsker å besøke oss.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Eneste negative: Appen!
Men den må brukes til alt. Den tapper telefonen for strøm og har mye bugs.
Maten kunne også ha vært mer variabel. Vi var der dog akkurat etter høysesong, men det var mest burger, pølse og pizza. De var gode de, men man blir lei av bare slikt. Drivhuset har salater, men det ble utsolgt innen vi fikk bestilt i appen.

Takk, Katrine332

Hei Katrine,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse! Vi jobber med å forbedre appen, og vi er klar over at den har noen svakheter som må utbedres.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 13. august 2021

Vi var i parken og barna ville kjøre båt, vi kjørte ikke den sorte dame men fikk en tur m piratbåten. Idet piraten og kapteinen på den sorte dame begynte kaste vann på hverandre m bøtte . Jeg og mine barn fikk oss først en kald dusj m vann. Før båten rygget og krasjet m den sorte dama, glassfiberstrie ble flerret . Og fingeren min kom i klem siden jeg støttet mer på rekkverket sideb jeg prøvde få igjen synet etter en kalddusj samtidig som jeg skulle passe på to barn m vær varsom armbånd. Fingeren brant og dro den til meg ser ned på den og det er et kutt der. Svir og brenner kjenner jeg blr svimmel. Tilbake på kaia spør kapteinen om det gikk bra jeg svarte det gjør vondt og det var enda godt det var min hånd og ikke min sønns. Så til senere så får de passe på så båtene ikke kræsjer!! Det er vell ikke meningen og skade seg på aktivitetene der .

Takk, 876guris

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er absolutt ikke meningen at Den Sorte Dame og Grevinnen skal krasje inn i hverandre, og her må vi bare beklage! Vi håper det går bra med fingeren din, og at du fikk tilsyn fra en førstehjelper hvis det var behov for det.

Anmeldt 10. august 2021

Slipper inn alt for mye folk, kø og kaos fra parkering og gjennom hele parken.
Ikke verdt pengene.
Pengemaskin for eierne, finn på noe annet.

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Tommy I

Hei Tommy,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit at dette er inntrykket du sitter igjen med etter å ha besøkt oss. Vi håper du besøker oss igjen på et senere tidspunkt, og at opplevelsen da er bedre.

Anmeldt 9. august 2021 via mobile enheter

Vi valgte å bruke tre hele dager i parken (med to-tre timer på badeland klemt inn i løpet av tiden). Da fikk vi gjort omtrent alt vi ville gjøre, men det ble nesten travelt - til tross for at vi var der fra kl 8 og 9 til rundt stengetid!

Vi hadde «Morgenvandring med frokost» den ene dagen, og vil anbefale dette på det sterkeste! Vi fikk komme tett på dyrene, og fikk til og med både mate og kose med dåhjortene.

Safaricampen kan også anbefales. Vi hadde et telt med dobbeltseng og køyeseng, og her var det god plass til alle sammen. Sengene var komfortable, og vi hadde det vi trengte for å sove og spise (enkle) måltid. Mikrobølgeovn, vannkoker og kjøleskap med fryser.

Ellers leverer parken som bare det! Maten er god, personalet er veldig hyggelige og flinke, parken er fin - og ikke minst ser dyrene ut til å ha det strålende!

Vi gleder oss til neste gang.

Takk, byrkjeland88

Hei,

Tusen takk for veldig hyggelig anmeldelse! Det er hyggelig å lese at du opplever at vi leverer på alt.

Velkommen tilbake til oss!