Flinke ansatte og god service

Hadde en tur i hakkebakkeskogen 16.08, siste toget. Flinke skuespillere som lagde bra show for... les mer

Anmeldt 16. august 2022
trydolen
Hovden, Norge
Dyreparkens beste show

Fantastisk show for unge og gamle, til en rimelig pris. Den beste forestillingen som er i... les mer

Anmeldt 14. august 2022
Getaway49648877673
Kristiansand, Norge
Les alle 1 462 anmeldelsene

Anmeldt 29. august 2021

Mange attraksjoner stengt,lange køer og et merkelig køsystem med regler som ikke de ansatte helt klarte å forklare engang.Smilende og vennlige ansatte ,vi hadde to dagers bilett men valgte å bare bruke noen timer dag to i parken .Et valg vi så ut til ikke å være alene om ,mange som forlot parken allerede ved 12 tiden.Ikke en park som frister oss til snarlig besøk igjen ,her var det money talks dessverre

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, ellerine
Dyreparkenkrs, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at du ikke ønsker å besøke oss igjen, men dere er velkomne tilbake hvis dere ombestemmer dere. Flere av disse utfordringene, som køsystemer og lange køer, er forhåpentligvis borte så snart vi er ferdige med koronarestriksjoner.

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Det er så fint å se at dyre har det bra. Det virker som om dyra synes det er gøy med presentasjonstid. De sitter og venter i 5 minutter før det skal skje. Dyrepasserne er blide, kunnskapsruke og hyggelige.

Det er veldig positivd at "bob-banen" ille kostet ekstra.

Det som trekker ned er at flere atraksjoner var stengt pga at høysesongen var over. Vi var der første uka etter fellesferien, så det var litt uventet. Fikk litt følelsen av sydenferie i september. Apeøya var stengt siden skolen hadde begynt ig det var studenter de brukte som vakt.

Appen var ubrukelig som navigasjonshjelp. Når vi søkte etter veianvisnkng, kom det bare opp spørsmålstegn. Det var heller ikke mulig å oppdrive vanlige papirkart, noe som førte til at vi gikk oss litt bort/brukte veldig lang tid på å finne frem.

Takk, O2247HJyvonneb

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Antall åpne aktiviteter går noe ned i august, så vi anbefaler å gjøre seg kjent med vår aktivitetskalender i forkant av besøket.

Vi skal gjøre flere forbedringer i appen vår, blant annet dette med navigasjon. Papirkart vil alltid være tilgjengelig ved Gjesteservice, hvis det er tomt andre steder i Parken.

Velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Dyreparken er kjempe bra og leverer på å vise frem fantastiske dyr osv. og alt her er bra. Hyggelige ansatte. Tilrettelagt med covid osv. ingenting å utsette på selve parken +++

Det jeg synes er et stort minus er at dere kjører premium pris i august (helg) når ekstremt mye er lukket og/eller stengt.

Den sorte dame kjører ikke hver halv time. Her må man stå i 1 time eller mer for å få kjørt båten. Grevinnen er stengt.

Vi kjøpte 2 dagers billett. Men hadde holdt med 1 dag. Kutoppen var det ingen aktiviteter eller show. Kardemommeby var «dødt».

Kjør prisen på inngang til mer riktig til hva som tilbys i parken er tipset. Det er ingen tvil om at Dyreparken er gjennomført og bra. Men i år får vi dessverre følelsen av at dere skal trekke så mye penger som mulig for dyre inngangsbilletter samt 100,- for parkering.
Har også sett dere har fått stor støtte fra staten pga Covid. Hva med å senke prisen på inngang betraktelig eller betale tilbake det dere har fått i støtte etter så høy omsetning?

Pengesluk. Blir nok ingen ny tur til neste år.

Tips til andre: Ta med all mat, niste og drikke.

Takk, endrec2014

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Så hyggelig at du liker Parken vår! Vi har reduserte priser i august sammenlignet med sommerferien, men det er leit at du opplever at tilbudet ikke står i stil til prisen man betaler for billetten. Vi anbefaler alltid å undersøke aktivitetskalenderen vår i forkant av besøket, slik at man gjør seg kjent med hva som er åpent den dagen man ønsker å besøke oss.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Anmeldt 20. august 2021 via mobile enheter

Veldig bra! Eneste negative: Appen!
Men den må brukes til alt. Den tapper telefonen for strøm og har mye bugs.
Maten kunne også ha vært mer variabel. Vi var der dog akkurat etter høysesong, men det var mest burger, pølse og pizza. De var gode de, men man blir lei av bare slikt. Drivhuset har salater, men det ble utsolgt innen vi fikk bestilt i appen.

Takk, Katrine332

Hei Katrine,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse! Vi jobber med å forbedre appen, og vi er klar over at den har noen svakheter som må utbedres.

Velkommen tilbake til oss!

Anmeldt 13. august 2021

Vi var i parken og barna ville kjøre båt, vi kjørte ikke den sorte dame men fikk en tur m piratbåten. Idet piraten og kapteinen på den sorte dame begynte kaste vann på hverandre m bøtte . Jeg og mine barn fikk oss først en kald dusj m vann. Før båten rygget og krasjet m den sorte dama, glassfiberstrie ble flerret . Og fingeren min kom i klem siden jeg støttet mer på rekkverket sideb jeg prøvde få igjen synet etter en kalddusj samtidig som jeg skulle passe på to barn m vær varsom armbånd. Fingeren brant og dro den til meg ser ned på den og det er et kutt der. Svir og brenner kjenner jeg blr svimmel. Tilbake på kaia spør kapteinen om det gikk bra jeg svarte det gjør vondt og det var enda godt det var min hånd og ikke min sønns. Så til senere så får de passe på så båtene ikke kræsjer!! Det er vell ikke meningen og skade seg på aktivitetene der .

Takk, 876guris

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er absolutt ikke meningen at Den Sorte Dame og Grevinnen skal krasje inn i hverandre, og her må vi bare beklage! Vi håper det går bra med fingeren din, og at du fikk tilsyn fra en førstehjelper hvis det var behov for det.