Anbefales

Anbefales, morsomt for både store og små. Masse gøy å se og å finne på. Lett å komme seg rundt med... les mer

Anmeldt 2 uker siden
katrines423
Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Les alle 1 524 anmeldelsene

Anmeldt 24. juni 2022 via mobile enheter

Alle ansatte skal ha meget skryt for god service, imøtekommelig, blide og hyggelige. Hakkebakkeskogen og kutoppen show helt utrolig bra! Parken er fantastisk for store og små. Desverre litt skuffet over mat tilbudet. Hva med en ordentlig isbod? med kule is, softis og all slags mulig tilbehør. Savnet eplekake/eplepai/bringebærpai på kutoppen og en tykk milkshake. Savnet også å få kjøpt noe så enkelt som en pølse i brød. I kardemommeby burde det bugnet av utvalg i bakeriet, opplevde tørre bakevarer som vi måtte bestille via app. Beste vi spiste var pizza i kapteinsabeltanns verden, ok pris og god pizza. Alt i alt kommer vi absolutt tilbake!

Takk, c0larl
jonas_n_dp, Ansatt i markedsavdelingen på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juni 2022

Hei, og takk for fin anmeldelse! Fine innspill angående mat som vi noterer oss. Ønsker dere en fortsatt fin sommer! Mvh Dyreparken

Anmeldt 23. juni 2022 via mobile enheter

Cirkus Jesper var en positiv overraskelse, som gjerne kunne vart litt kortere. Besøk av tante Sofie om morningen i kardemommeby var helt supert.
I hus nr21 var det en køyeseng, og en familiekøye (kun 120cm bredde i den "store" sengen). Den store sengen manglet dessverre overmadrass.

Takk, kristineahog

Hei, og takk for din anmeldelse! Så gøy at dere fikk oppleve Sirkus Jesper. Vi noterer oss at det mangler en overmadrass i hus nr 21. Ønsker dere en fortsatt fin sommer, mvh Dyreparken.

Anmeldt 15. juni 2022

Vi var 2 dager i dyreparken 9-10/6-22. Vi bodde i Kardemomme by. Veldig hyggelig. Burde vært en ekstra rull toalettpapir. Litt ubehagelig å oppdage at det var tomt midt i tørkingen. Veldig synd at bakeren først åpnet kl 11.00 når vi måtte sjekke ut. Burde åpnet om morgenen så man hadde hatt mulighet til å kjøpe litt ferskt til frokost. . Vi opplevde at det var vanskelig å finne frem i parken. Merkingen var veldig dårlig. Alle kryss var merket med svake farger. Savnet opplysning underveis om vi var på riktig vei. Savnet også merking til utgang. Ledelsen bør ta en tur på IKEA for å se hvordan de har løst det. Skuffet over at så lite var oppe. Veldig god mat på Drivhuset. Ellers lite tilbud. Her kunne man med fordel hatt et tilbud om å bestille mat levert på døren. Vi slet oss opp til Setra for å kjøpe lapskaus. Det var kun en porsjon igjen så den mest sultne fikk denne. Hadde lite batteri på telefonen og spurte å få kjøpe mat uten å bruke app. Veldig vanskelig, men fikk tl slutt lov. Husk noe av målgruppen er besteforeldre med barnebarn. Ikke alle bruker app.For øvrig var det en kjempeflott park. Flotte dyr og dyreshow. Nydelige blomster. Mange flotte aktiviteter. Blid og hyggelig betjening. Ble 2 flotte dager selv med regn.

Takk, 824livg

Hei! Takk for anmeldelsen din. Godt å høre at dere har hatt et fint opphold hos oss på tross av de tingene du nevner. Vi takker for konstruktive tilbakemeldinger. Disse vil bli brakt videre i systemet. Ønsker dere en fortsatt fin sommer. Mvh Dyreparken.

Anmeldt 13. juni 2022 via mobile enheter

Veldig fin park, all maten er veldig god og smakfull, kaptein sabeltann showet er og anbefale . Kardemommeby og hakkebakke skogen er også veldig morsomt og gøy

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, Fradde7

Tusen takk for fin anmeldelse, Fredrik! Ha en fin sommer videre! Mvh Dyreparken.

Anmeldt 13. juni 2022

God stemning, morsomme aktiviteter og bra tilrettelagt for enkel fremkommelighet og mat/drikke muligheter mange plasser.

Takk, henrikalex
dyreparkenkrs, General Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2022

Hei Henrik,

Takk for veldig hyggelig anmeldelse! Velkommen tilbake til oss.

Hilsen Dyreparken