Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Veldig bra park

Veldig fin park med mye å gjøre. Vi var fornøyde alle mann og imponert. Kjempeartig med... les mer

Anmeldt 15. august 2023
Kristine V
Les alle 1 522 anmeldelsene

Anmeldt 23. juli 2022 via mobile enheter

Supert Kaptein Sabeltannshow - som vi hadde gledet oss til enormt lenge! At 4-åringen syntes det ble alt for skummelt, og måtte evakueres i bilen, kan ikke legges på parken. Hun ble veldig redd, men de ansatte prøvde å gjøre alt for å trygge henne sammen med mor, dessverre til ingen nytte. Vi fikk stå oppe bak, men kanonene og smellene ble for skummelt der også. Men hva er vel et KS show uten litt kanoner? Servicen de ansatte ga oss når yngste ble redd var enorm og ikke minst varm. Tusen takk, dere er flinke! 6-åringen derimot hadde det kjempe moro, selv om det var litt skummelt. Heksa Miriam ble en favoritt! Til jul i år skal vi ønske oss årskort, og vi kommer selvsagt tilbake. Kanskje ikke på show med hun yngste neste sommer, men kanskje sommeren der igjen. Vi gleder oss allerede!

Takk, Katrine P
Trine E, Guest Relations Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2022

Tusen takk for fin tilbakemelding! Veldig hyggelig å høre at dere har hatt en god opplevelse, selv om det ble litt skummelt for minstejenta. Vi satser på at hun synes det blir litt mindre skummelt om to år! Ha en fin sommer videre.

Anmeldt 18. juli 2022

Sirkus Jesper var overraskende morsomt og underholdende! Flinke og allsidige artister! Mye latter og kos for store og små.

Takk, gibakk
Henrik J, Marketing på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2022

JA! Vi er helt enige, Sirkus Jesper er sååå morsomt! Vi er så glade for at dere også syntes det! Takk for en fin tilbakemelding! :D Ha en fortsatt fantastisk sommer!

Anmeldt 17. juli 2022 via mobile enheter

Trettende året med Dyreparken og Sabeltann-forestillinger. Veldig fornøyde i år og. Hyggelig å bo i Kardemomme By! Veldig vennlig og imøtekommende personale overalt - også sjørøverne som dukker opp rundt omkring.

Takk, haakoni937

13. året?! :O WOW! Det er imponerende, Haakon! Tusen takk for en fin tilbakemelding! Vi håper dere kommer tilbake til et 14. år! ;) Ha en fortsatt fantastisk sommer!

Anmeldt 16. juli 2022 via mobile enheter

Vi elsker det! Å bo i Kardemommeby er kjempe gøy. Barna vil ikke hjem. Vi må tilbake. Alt fra dyr til Hakkebakkeskogen til sjørøvere. Men favoritten i år er nok politimester Bastian. Barna savner deg.

Takk, Viktoria_Ekrem

Sååå hyggelig å høre, Viktoria! Vi blir så glade av slike tilbakemeldinger. Vi håper virkelig vi ser dere ved en seinere anledning! Ha en fortsatt fantastisk sommer!

Anmeldt 14. juli 2022 via mobile enheter

Vi hadde det kjempe gøy i dyreparken. Synd at maten ikke levde opp til forventningene. Vi spiste pizza på kongens bord. Det Smakte bare tomat purre. Ikke engang barnet likte pizzaen.

Takk, Sultenmage
Christine B, Guest Relations Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2022

Så hyggelig at dere har hatt det kjempegøy i Dyreparken. Leit å høre at matopplevelsen ikke var så bra, og håper dere gav beskjed til våre ansatte i restauranten om dette. Håper å se dere igjen. Mvh Christine, Dyreparken