Supert, men proaktiv informasjon hadde gjort alt bedre

Kjempe fin opplevelse utenfor høysesong. Familie på 6 med barn i alderen 10-2. vi overnattet 2... les mer

Anmeldt 17. august 2023
Åse H
Oslo, Norge
Veldig bra park

Veldig fin park med mye å gjøre. Vi var fornøyde alle mann og imponert. Kjempeartig med... les mer

Anmeldt 15. august 2023
Kristine V
Les alle 1 522 anmeldelsene

Anmeldt 5. august 2022

Veldig fornøyd etter to dager i parken. Flotte show rundt om og fantastiske skuespillere. Bestilling og betaling av mat i app fungerte veldig bra.

Det eneste jeg føler trekker ned er:
-Etter to dager har vi ennå til gode å finne et sted å fylle vannflaske.
-Skiltingen er litt manglende eller forvirrende.
-Appen var til liten hjelp da den ikke ville oppdatere posisjonen.

Dato for opplevelse: august 2022
Takk, 89kenneths
Elisabeth T, Gjesteservice på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2022

Tusen takk for din anmeldelse og tilbakemelding! V er glade for å høre at dere har hatt en god opplevelse hos oss, og vi tar med oss tilbakemeldingene dine videre.

Anmeldt 3. august 2022

Kaptein Sabeltann-show og Jespers sirkus: 5 av 5 stjerner - rett og slett fantastisk!

Dyreparken i seg selv:
Parken er fin, pen og ren, og har mye innhold. Det er riktignok veldig mye å lære av svenske og danske parker når det gjelder mange/alle ting. Dessverre blir det gode tingene fullstendig overskygget av de dårlige.

Det vi ikke likte med parken:
- Altfor få benker
- Altfor få spisebord for medbrakt
- ALTFOR få spisebord utenfor is/snaksboder. Det var kanskje 5-6 piknikbord og 200 spisende i Kjuttaviga.
- Ekstremt dyre spill (30-40 kroner for et spill og svært vanskelig for barn å vinne). Til sammenligning koster spill 2, 5 og 10 kroner i Liseberg, og gode vinnermuligheter. Vi brukte MYE mer penger på spill i Liseberg enn i Dyreparken, nettopp fordi man fikk valuta for pengene i Liseberg - i Dyreparken føler man seg flådd og ranet. Kanskje hvis DP hadde hatt billigere spill, ville langt flere brukt spillene?
- Elendig kvalitet på sverd og kostymer. En ENKEL Sunniva-kjole kostet 500kr, og den hadde jaggu ikke ekte knapper engang - kun borrelås! Knappene var til pynt. Ærlig talt!! Sverdet til gutten kostet opp mot 200kr, og malingen flasset av samme dagen.
- Det slipper ALTFOR mange mennesker inn i parken; dette medfører enorme køer på attraksjoner, og fullstendig sild-i-tønne-opplevelse på absolutt alt annet. Dette føltes mer ut som 17. mai-tog gjennom parken. Spesielt på vår dag 2 blåste det litt kaldt, og ingen brukte badeparken. Dermed var alle som ellers er i badeparken i dyreparken i stedet.
- Dyr inngang, dyrt opphold, dyre spill, dyr mat, dyr is, dyr snacks, og i tillegg må du vente forferdelig lenge på alt. Kostnadsnivået er langt over hva produktene er verdt.
- Appen er fullstendig ubrukelig!
- Parken er kontantløs - kjedelig for barn med fysiske lommepenger.

Dette var vår første og siste tur til Dyreparken med våre barn.

Skal du likevel dra hit, bør du vurdere å kun kjøpe billetter til Sabeltann og/eller Sirkus Jesper. Man får med disse billettene fantastiske show, og muligheten til å gå i deler av parken en liten tid på kvelden. Ta med mest mulig mat selv, og egne stoler. Det aller beste er å legge igjen bankkortene hjemme.

1  Takk, Vaffelkake
Hans S, Kundeansvarlig på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2022

Tusen takk for grundige og godt gjennomtenkte tilbakemeldinger på områder med forbedringspotensiale. Vi er helt avhengig av slike tilbakemeldinger som dette for at vi kan forbedre oss og gjøre tilbudet enda bedre.
Det er fint å høre at dere er fornøyd med forestillingene våre, men det er synd at dere mener de dårlige opplevelsene overskygger de gode. Vi noterer oss innspillene dine og håper dere vil få bedre opplevelser dersom dere en gang i fremtiden likevel ønsker et nytt besøk i Dyreparken.

Anmeldt 31. juli 2022 via mobile enheter

Dyrene leverer, flott opplevelse!
Synes det er lett å gå seg vill i parken tross skilter enkelte plasser og app (som var mer forvirret enn oss), synes derfor skiltingen skulle vært doblet. Det blir mye trykking og da trenger vi ikke strafferunder med barn (9 og 11 år).

Takk, W9127XLbonnieb

Flott å høre at dere er fornøyd med Dyreparken og dyrene! Parken er stor, ja, (600 mål), så det er ingen enkel jobb å lage en intuitiv og enkel skilting til alle områder og attraksjoner. Men vi har de to siste årene forbedret mange av skiltene våre, og vi har en egen skiltgruppe som jobber med dette kontinuerlig. Appen blir også utviklet kontinuerlig. Så slike tilbakemeldinger som dette er veldig verdifulle for oss, for at vi skal kunne forbedre oss og sette inn fokus og ressurser på de riktige områdene som våre gjester etterspør.

Anmeldt 28. juli 2022 via mobile enheter

Kjempetrivelig park i skogen. Mange aktiviteter for barn i alle aldre. Fantastiske skuespillere og flinke og trivelige ansatte. Gode show og aktiviteter. Mye kø og elendig matutvalg i parken.

Takk, 582inah

Flott å høre at dere har hatt gode opplevelser i Dyreparken denne sommeren.Når det gjelder kø og matutvalg er dette noe som det jobbes med kontinuerlig, og vi håper dere vil få en bedre opplevelse neste gang dere besøker oss.

Anmeldt 27. juli 2022 via mobile enheter

Den perfekte sommer opplevelsen i Norge. Ville dyr god mat med et supert betaling system rett på app i fra mobil😀😁🙂😀😁😄😃😀

Takk, Sightsee23778639239
Trine E, Guest Relations Manager på Dyreparken, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2022

Thank you so much for your five star rating and nice comment🤗👏🏻