FindHotel
Travelocity
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Da leier de nemlig plassen din ut til noen andre.
Planen var å busse inn til dyreparken, men da bussen ikke fikk vi bekreftet at vi kunne forlate plassen og komme tilbake som vi ville.
Når vi kom tilbake etter en lang dag i dyreparken, hadde de leid ut vår plass til noen andre.
Det tok hele to timer og få utdelt en ny, mye dårligere plass nær veien.

I tillegg til dette opplevdes campingplassen som det komplette kaos når vi kom på kvelden. Det fløyt av bobiler, telt og campingvogner på kryss og tvers.

Sanitæranlegget var heller ikke noe å skryte av, det var (med unntak av en gang) alltid tomt for desinfeksjonsmiddel i dispensere inn til toalettet. Det samme gjaldt tørkepapir.

Ungene likte lekeplassen da, den tror jeg var ny av året!

Dette ble vår første og siste tur hit!

2  Takk, elins84
Anmeldt 30. juli 2019

Fine rom, og en stor og fin plass. Hyggelige ansatte i resepsjonen og flink vaskehjelp. Veldig rimelig med tanke på størrelse i forhold til pris. Beliggenheten er svært bra, ligger rett ved en kiwi butikk, og har en veldig flott strand å by på. Flyplassen er rett i nærheten, men den plagde oss ikke! Hyggelig ankomst i resepsjonen, og gårdsguttene Jonas, Harald og Markus var veldig hjelpsomme og kunne hjelpe til med det meste. Barna var veldig fornøyd med aktivitørene, og spesielt guttungen var strålende fornøyd med ansiktsmaling av aktivitør Henrik. Ypperlig lekeplass for de små. Kan selvfølgelig ikke glemme Marianne fra resepsjonen som har god orden på det meste.

Romtips: Hold dere unna veien pga støy, bo nærme den flotte stranden om dere kan.
Takk, Martin9632
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Leide en hytte for 2 personer.
Pris 1500 kr.
Var kanskje på 2×4 meter.
Dobbeltseng med enkel køye 30 cm.over.
Lukta råttent.
Kjøleskap lukta råttent.
Døde insekter på wc.
Møkk over alt.
Tenåringer som skulle vise veien til den såkalte hytta visste ikke selv hvor den var.
Den var 40 meter unna inngangen så fant den selv.
ANBEFALER INGEN DETTA SØPLEHØLET.

Takk, frodek603
Anmeldt 24. juli 2019

Vi hadde bestilt motellhytte med 2 soverom og det gikk greit å overnatte i men ikke noe mer. Vil understreke at ingen av øvrige fasiliteter er benyttet slik at denne anmeldelsen er basert utelukkende på standarden på hytta.
Vi har bodd her i 3 netter med 2 soverom og vi er 2 familier med totalt 4 voksne og ett barn. Motellhyttene vi hadde ligger i en rekke på 8 hytter, har nummer 42 til 49 og du ser forfallet allerede før du har gått inn i en av hyttene. Bordkledningen på alle hyttene er preget av dårlig vedlikehold og du ser dessverre råteskadene på lang vei og tror dessverre ikke ett strøk maling hadde hjulpet. Førsteinntrykket var dermed satt og vi var temmelig spent på hva som ventet oss innenfor. Innvendig var vedlikeholdet dessverre likedan med en gulv som ofte ga etter og skjevheter slik at dørene ikke kunne åpnes helt. Det er køyesenger i begge soverommene og disse er så slitt at det er farlig for en stor mann å ligge øverst. I det øyeblikket du forsøker å benytte stigen for å komme deg opp føler du at sengen er i ferd med å velte og dette skyldes nok at mange deler av sengen er forsøkt byttet/reparert med uoriginale planker som er skrudd på med varierende hell. Resultatet ble at jeg som er en godt voksen og stor mann måtte ta madrassen (som faktisk var god) ut av køyesenga og legge på gulvet i stua. Det fungerte men det skal ikke være slik når du betaler mange tusen for 3 døgn. Badet var også slitt men ikke ukomfortabelt å bruke og hele hytta var godt rengjort før ankomst. Kjøkkenet var også greit men man bør kanskje sørge for at alle lys virker før man leier ut da det ikke er noe særlig å lage mat i mørket. Bra og skikkelig kaldt i kjøleskapet og dette hadde faktisk en egen stor fryser øverst men lyset i kjøleskapet var også ødelagt, irriterende. Sofaen hvor det var plass til 2 - 3 voksne var god å sitte i men også litt raklete. Greit kjøkkenbord med 4 gode stoler og vi fant også flere klappstoler. Det aller beste var nok tv`n i hytta som sikkert var bortimot 50 tommer, Samsung av nyere modell med mange tv og radio kanaler. Flott terrasse med rundt bord og 4 stoler. Det er ikke ofte jeg benytter campingplass så er usikker på hva man kan forvente men jeg anbefaler sterkt campingen å skifte ut alle hyttene i vår rekke. Vil på nytt understreke at våre erfaringer kun er ut fra bruk av hytta da ingen andre fasiliteter er benyttet.

1  Takk, Bjørn B
Anmeldt 21. juli 2019

Koselige resepsjonister, men forferdelig dyrt for å bo i telt (475 kr for å bo i tomannstelt). I tillegg må man betale poletter for å dusje + overfylte, stinkende konteinere og søppeldunker. Doene er forholdvis rene, men det stinker urin og de som bor på campingen vasker føtter og alt i vaskene. Ikke verdt pengene.

Takk, Dessi92