Isabel R
  • Priceline
    kr 2 648
  • eDreams
Gratis parkering
Hyttene er bygget på påler, for minst mulig påvirkning på naturen.
    kr 2 315
  • Agoda.com
Se flere hoteller i Kristiansand
Anmeldt 17. juli 2020

Denne anmeleldsen er kun på hyttene 2 roms! Betalte over 2000 per natt i disse hyttene og de såg flotte ut på bilde! Vi gledet oss masse til familieferie i god standard! Vi kommer på plass og de er råtne og falleferdige med brist på normalt vedlikehold! Under de plastdekkede gulven var gulvet råttent og man sank 10-15 cm ned ved oppvaskkummen og i dusjen, møbler og skap var falleferdige, lamper ødelagde og dårlig belysning. Utebelysning fungerte ikke og plattingen var råtten. 3 åringen klarte å åpne opp et askebeger som stod på bordet på plattingen og tømte ut sure gamle sneiper fra forrige gjester, vaskedamen hadde krysset for at utearealet var vasket! Bordet var møkkete og søppel var synlig ved sida og under plattingen.

Det manglet skapdør i kjøkkenet, varmtvannsberederen hengte på skapsbunnen som nesten gav opp av vekten. Sofaen var møkkete, flasset farge overalt, kunsten på veggen var ødelagt, råte på bekledningen på hytta. Gamle papirer og søppel fra gamle gjester fra april, vi kom i juli! Vi såg på å booke hytten en ekstra natt grunnet logistikk etter sen show på dyreparken og det ville ha kostet 3500kr for en natt!! Dette føler vi er under all kritikk og ser at lignende tilbakemeldinger finnes fra noen år tilbake og tydligvis tar de det ikke til seg da standarden er akkurat den samme som de gangene!

Resten av campingen/arealene er ikke tatt i betraktelse i denne anmeldelse og kan si på den delen at alt var flott med tanke på beliggenhet og aktiviteter for barn. I tillegg til en kiwi med godt tilbud og pizzeria rett rundt hjørnet! Men helt ærlig! Få iorden på de hyttene som koster skjorta!! Styr unna!

Takk, h b
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi lå her med campingvogn i en ukes tid. Fin beliggenhet og nydelig med stranda rett ved campingen.
Minus at det ofte var tomt for toalettpapir og tørkepapir ved toalettene. Dårlig tømmestasjon for campingvogn, fungerte ikke som det skulle.
Servicen var så som så i resepsjonen.

1  Takk, siwhelener
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Da leier de nemlig plassen din ut til noen andre.
Planen var å busse inn til dyreparken, men da bussen ikke fikk vi bekreftet at vi kunne forlate plassen og komme tilbake som vi ville.
Når vi kom tilbake etter en lang dag i dyreparken, hadde de leid ut vår plass til noen andre.
Det tok hele to timer og få utdelt en ny, mye dårligere plass nær veien.

I tillegg til dette opplevdes campingplassen som det komplette kaos når vi kom på kvelden. Det fløyt av bobiler, telt og campingvogner på kryss og tvers.

Sanitæranlegget var heller ikke noe å skryte av, det var (med unntak av en gang) alltid tomt for desinfeksjonsmiddel i dispensere inn til toalettet. Det samme gjaldt tørkepapir.

Ungene likte lekeplassen da, den tror jeg var ny av året!

Dette ble vår første og siste tur hit!

2  Takk, elins84
Anmeldt 30. juli 2019

Fine rom, og en stor og fin plass. Hyggelige ansatte i resepsjonen og flink vaskehjelp. Veldig rimelig med tanke på størrelse i forhold til pris. Beliggenheten er svært bra, ligger rett ved en kiwi butikk, og har en veldig flott strand å by på. Flyplassen er rett i nærheten, men den plagde oss ikke! Hyggelig ankomst i resepsjonen, og gårdsguttene Jonas, Harald og Markus var veldig hjelpsomme og kunne hjelpe til med det meste. Barna var veldig fornøyd med aktivitørene, og spesielt guttungen var strålende fornøyd med ansiktsmaling av aktivitør Henrik. Ypperlig lekeplass for de små. Kan selvfølgelig ikke glemme Marianne fra resepsjonen som har god orden på det meste.

Romtips: Hold dere unna veien pga støy, bo nærme den flotte stranden om dere kan.
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Martin9632
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Leide en hytte for 2 personer.
Pris 1500 kr.
Var kanskje på 2×4 meter.
Dobbeltseng med enkel køye 30 cm.over.
Lukta råttent.
Kjøleskap lukta råttent.
Døde insekter på wc.
Møkk over alt.
Tenåringer som skulle vise veien til den såkalte hytta visste ikke selv hvor den var.
Den var 40 meter unna inngangen så fant den selv.
ANBEFALER INGEN DETTA SØPLEHØLET.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, frodek603