Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
11–16 av 73 anmeldelser
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Leide plass for campingvogn en uke!
Pluss for nĂŠrhet til Dyreparken og fin strandlinje. Langgrunt og fint for barna.

Beklageligvis alt for lite fasiliteter i forhold til antall gjester! Alltid kÞ. Ett nytt og fint sanitÊrbygg, men alt for lite! Det andre var gammelt og slitt. Ikke mulighet til Ä justere temperatur pÄ vannet og dusjene er fastmontert pÄ vegg, sÄ lite fordelaktig for barn. To Familierom pÄ det nye sanitÊrbygget, dog det ene var stengt, sÄ fikk aldri mulighet til Ä prÞve dette! Tomt for sÄpe pÄ samme toalettet hele uken. Renhold midt pÄ tre.

SvÊrt ustabil strÞm, gikk alltid pÄ kveldstid og kom gjerne ikke tilbake fÞr pÄ morgen! Fikk dog refundert dette! Plassen fremstÄr som at den driftes av ungdommer. De gjÞr sÄ godt de kan, men oppleves for oss som kunder som et komplett kaos! Ga beskjed om dette med strÞmmen hver kveld, og hver kveld var det helt nytt for alle!!
Tett mellom vogner, langt mellom vannposten, langt til den lille strÞmmen som var og TO vaskemaskiner pÄ hele plassen ( uten kÞsystem ).

Oppsummert som nevnt innledningsvis; ikke skalert til antall besÞkende. FremstÄr kun med fokus pÄ Þkonomisk gevinst!
Vi kommer dessverre ikke tilbake!

Takk, gjest879
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi lÄ her fire netter med campingvogn. Litt trangt, men det gikk greit Ä komme pÄ plass. Fin lekeplass for smÄ barn. Greit sanitÊranlegg, variabelt hvor rent det var. Savnet knagg til Ä henge fra seg jakke pÄ alle toalettene vi besÞkte. Pluss for barnestÞrrelse pÄ ett toalett- kunne gjerne hatt fler. Vakkert omrÄde og butikk rett over veien. Veldig kjekt sted for barna!

Takk, 458sirif
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God stemning, hyggelig betjente. Betalte 375 for teltplass til firemannstelt og bil. Doer og dusjer ble vasket hver gang jeg gikk pÄ do omtrent. BesÞkende kunne kanskje vist mer hensyn til de som vasket, kan umulig ha vÊrt lett Ä vaske nÄr folk ikke viser mye hensyn. Nydelig strand rett ved. Et stort minus var teltplassen vi fikk tildelt. Var god plass lenger vekk fra lekeplassen, men der ble vi plassert. Innen vi hadde rukket Ä tenke over hvor vi stod, hadde han som guidet oss fÞket av gÄrde. Fikk plass til bilen typ en meter eller to fra lekeplassen. Vi var to i starten av 20-Ärene som syntes det ble mye ballspill rett ved bilen og hÞylytt spill rett ved teltet. Heldigvis en som ordnet sÄ bilen kunne stÄ noen meter lenger bort. Ble litt mye med alle de barna rett ved teltet og bilen.

Takk, isabelr180
Anmeldt 17. juli 2020

Denne anmeleldsen er kun pÄ hyttene 2 roms! Betalte over 2000 per natt i disse hyttene og de sÄg flotte ut pÄ bilde! Vi gledet oss masse til familieferie i god standard! Vi kommer pÄ plass og de er rÄtne og falleferdige med brist pÄ normalt vedlikehold! Under de plastdekkede gulven var gulvet rÄttent og man sank 10-15 cm ned ved oppvaskkummen og i dusjen, mÞbler og skap var falleferdige, lamper Þdelagde og dÄrlig belysning. Utebelysning fungerte ikke og plattingen var rÄtten. 3 Äringen klarte Ä Äpne opp et askebeger som stod pÄ bordet pÄ plattingen og tÞmte ut sure gamle sneiper fra forrige gjester, vaskedamen hadde krysset for at utearealet var vasket! Bordet var mÞkkete og sÞppel var synlig ved sida og under plattingen.

Det manglet skapdÞr i kjÞkkenet, varmtvannsberederen hengte pÄ skapsbunnen som nesten gav opp av vekten. Sofaen var mÞkkete, flasset farge overalt, kunsten pÄ veggen var Þdelagt, rÄte pÄ bekledningen pÄ hytta. Gamle papirer og sÞppel fra gamle gjester fra april, vi kom i juli! Vi sÄg pÄ Ä booke hytten en ekstra natt grunnet logistikk etter sen show pÄ dyreparken og det ville ha kostet 3500kr for en natt!! Dette fÞler vi er under all kritikk og ser at lignende tilbakemeldinger finnes fra noen Är tilbake og tydligvis tar de det ikke til seg da standarden er akkurat den samme som de gangene!

Resten av campingen/arealene er ikke tatt i betraktelse i denne anmeldelse og kan si pÄ den delen at alt var flott med tanke pÄ beliggenhet og aktiviteter for barn. I tillegg til en kiwi med godt tilbud og pizzeria rett rundt hjÞrnet! Men helt Êrlig! FÄ iorden pÄ de hyttene som koster skjorta!! Styr unna!

Takk, mistics
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi lÄ her med campingvogn i en ukes tid. Fin beliggenhet og nydelig med stranda rett ved campingen.
Minus at det ofte var tomt for toalettpapir og tĂžrkepapir ved toalettene. DĂ„rlig tĂžmmestasjon for campingvogn, fungerte ikke som det skulle.
Servicen var sÄ som sÄ i resepsjonen.

1  Takk, siwhelener