Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

En urolig flott plass for å drive campingplass, men så synd at de som driver den ikke har oppdaget dette.
Hyttene som de har er rett og slett full av råte og falleferdige.
Campingen er ellers trang og gjørmete og de har en merkelig oppstilling av campingvogner, her er det null brannsikkerhet.

Denne campingen kunne vært Norges fineste om de hadde ønsket dette.

Hilsen familien Thomassen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, RuneT66
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Bodde 3 netter i en ferieleilighet nå i juli. Vi var 3 voksne og et barn på 2 år som skulle i Dyreparken. Flott og nydelig plass, leilighetene fremstod som ryddige og rene. Leilighetene var ny-oppusset og freshe! Kan anbefales på det varmeste og sterkeste‍☠️

Takk, kg4313
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Leide plass for campingvogn en uke!
Pluss for nærhet til Dyreparken og fin strandlinje. Langgrunt og fint for barna.

Beklageligvis alt for lite fasiliteter i forhold til antall gjester! Alltid kø. Ett nytt og fint sanitærbygg, men alt for lite! Det andre var gammelt og slitt. Ikke mulighet til å justere temperatur på vannet og dusjene er fastmontert på vegg, så lite fordelaktig for barn. To Familierom på det nye sanitærbygget, dog det ene var stengt, så fikk aldri mulighet til å prøve dette! Tomt for såpe på samme toalettet hele uken. Renhold midt på tre.

Svært ustabil strøm, gikk alltid på kveldstid og kom gjerne ikke tilbake før på morgen! Fikk dog refundert dette! Plassen fremstår som at den driftes av ungdommer. De gjør så godt de kan, men oppleves for oss som kunder som et komplett kaos! Ga beskjed om dette med strømmen hver kveld, og hver kveld var det helt nytt for alle!!
Tett mellom vogner, langt mellom vannposten, langt til den lille strømmen som var og TO vaskemaskiner på hele plassen ( uten køsystem ).

Oppsummert som nevnt innledningsvis; ikke skalert til antall besøkende. Fremstår kun med fokus på økonomisk gevinst!
Vi kommer dessverre ikke tilbake!

Takk, gjest879
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi lå her fire netter med campingvogn. Litt trangt, men det gikk greit å komme på plass. Fin lekeplass for små barn. Greit sanitæranlegg, variabelt hvor rent det var. Savnet knagg til å henge fra seg jakke på alle toalettene vi besøkte. Pluss for barnestørrelse på ett toalett- kunne gjerne hatt fler. Vakkert område og butikk rett over veien. Veldig kjekt sted for barna!

Takk, 458sirif
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

God stemning, hyggelig betjente. Betalte 375 for teltplass til firemannstelt og bil. Doer og dusjer ble vasket hver gang jeg gikk på do omtrent. Besøkende kunne kanskje vist mer hensyn til de som vasket, kan umulig ha vært lett å vaske når folk ikke viser mye hensyn. Nydelig strand rett ved. Et stort minus var teltplassen vi fikk tildelt. Var god plass lenger vekk fra lekeplassen, men der ble vi plassert. Innen vi hadde rukket å tenke over hvor vi stod, hadde han som guidet oss føket av gårde. Fikk plass til bilen typ en meter eller to fra lekeplassen. Vi var to i starten av 20-årene som syntes det ble mye ballspill rett ved bilen og høylytt spill rett ved teltet. Heldigvis en som ordnet så bilen kunne stå noen meter lenger bort. Ble litt mye med alle de barna rett ved teltet og bilen.

Takk, isabelr180