Anmeldt 19. juli 2021

Stod i kø i over 2 timer. Kø systemet var bare et rot. Utsjekk var kl.11, og vi var der 10.15 for det fikk vi beskjed om på tlf. Det var ingen antydning eller beskjed om at det ikke var plass. Det var skuffet barn som hadde stått i kø så lenge. Kommer nok aldri til å ta turen på drop inn der. Syntes synd på de som jobbet der for de gjorde nok så godt de kunne, men her burde det vært et bedre system. Vi burde i det minste fått beskjed om at det er svært fult.

Takk, ingunng522
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Veldig fin og ryddig camping med masse hyggelige mennesker! God kontroll og orden . Stor takk til Mellisa som var utrolig hyggelig ved å hjelpe meg når jeg ankom campingen. Og hun hjalp meg og mannen min med flere ting under oppholdet på en fin måte!

Takk

Takk, Sightsee45870535871
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Svært bra familiecamping, ikke så lang vei til Dyreparken.
Ups! Dusjer er veldig god, men ikke for små barn (2-4 år).
Apsistojome savaitei laiko su namuku ant ratų kempinge Hamre familiecamping. Tikrai rekomenduoju. Kaina kiek didesnė nei kitų, bet kempingas tikrai to vertas. Iki dyreparko ir Kristiansando visai netoli, o ir pats kempingas pilnas pramogų: įvairios žaidimų aikštelės, smėlio paplūdimys, žalia zona, pasivaikščiojimo takai. Visur švaru, labai gerai prižiūrima, personalas draugiškas.
Ups! Kiek nepatogūs dušai mažiems vaikams (2-4 metukai).

Takk, andrutea
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Vi anslo å være i Kristiansand tidligere enn kl. 15.00 som er innsjekk tidspunkt. Sendte mail og forespurte å få tidligere innsjekk, fikk ikke svar på mail. Ankom derfor campingen kl. 14.30. De hadde ikke mulighet til innsjekk på daværende tidspunkt, forståelig nok i en fellesferie med mye pågang. Kl. 15 var hytten enda ikke klar, fikk beskjed om at vasking pågikk i vår hytte og den var snart klar. Spurte igjen kl. 15.30, enda ikke klar, de hadde tydeligvis ikke påbegynt vask slik som de informerte om tidligere. Ventet til 16.30, enda ikke klar. Like etter ser jeg en vasker skynde seg bort til hytten vi skulle få med vaskeutstyr, vask var antageligvis avglemt til tross for at jeg forespurte nøkler 2 ganger. Jeg begynte å ta ut av bilen. Satte poser med tøy og matvarer utenfor døren. Når jeg kommer tilbake med resten av bagasjen er posene borte. Går til resepsjonen og det viser seg at vaskeren har kastet maten, men heldigvis ikke posen med tøy. Fikk 700kr i kompensasjon for maten og vaskegebyr ble tilbakebetalt. Venter så igjen på nøkler. Noe over kl. 17.00 går jeg igjen til resepsjonen. De har da glemt å gi beskjed om at hytten er klar. Utrolig frustrerende når man har med seg barn på tur, heldigvis hadde regnet gitt seg og vi kunne være ute. Hytten hadde ikke sengklær eller håndklær og kjøkkenkluten vi fikk i hytten var skitten og våt, tydeligvis brukt til å vaske i hytten med. Dette er ikke bare uhygienisk men, meget uheldig ift. smittevern. Campingen tar også nå obligatorisk vaskegebyr pga. Korona. Går igjen til resepsjonen, de sender noen bort med sengklær men ikke håndklær. Jeg spør vedkommende som kommer med sengklær etter håndklær, men vedkommende er lite serviceinnstilt og ber meg ordne dette med resepsjonen. For dusj og vaskemaskin må man kjøpe poletter. En av to vaskemaskiner i ustand og ingen køsystem for å få vasket klær, dette gikk på hell om du forsøkte å vaske i det en annen var ferdig. En av de andre besøkende hadde foreslått for resepsjonen at de kunne ordne kø-lister så folk kunne skrive seg på men fikk beskjed om at: "de blandet seg ikke inn i dette". Fikk vasket en maskin klær men låsen ville ikke åpne seg. Maskinen ble satt på på nytt og tøyet var denne gangen dyngbløtt.

Takk, 222lenel
Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

En urolig flott plass for å drive campingplass, men så synd at de som driver den ikke har oppdaget dette.
Hyttene som de har er rett og slett full av råte og falleferdige.
Campingen er ellers trang og gjørmete og de har en merkelig oppstilling av campingvogner, her er det null brannsikkerhet.

Denne campingen kunne vært Norges fineste om de hadde ønsket dette.

Hilsen familien Thomassen

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med VisitNorway.com
Takk, RuneT66