Anmeldt 5. juli 2019

Styr unna denne plassen, i hvert fall når det er Palmesus. Fyll, spying, urinering, skriking og ubehagelig høy musikk fra enorme anlegg som Palmesusfolket hadde med seg. Ikke et sted for de som ønsker en normal camping eller for barnefamilier. Forsøpling trekker heller ikke opp inntrykket... Fins bedre steder å campe i Kristiansand, ja.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Jarl Andrew S
rolighedencamping, Guest Relations Manager på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2019

Hei Jarl,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Vi ble dessverre tatt litt på sengen av storinnrykket av Palmesus-deltakere, og vi gjorde det vi kunne for å flytte "vanlige" campinggjester videre til andre campingplasser da vi så hvordan dette utviklet seg. Vi har lært av våre feil, og stiller bedre rustet til neste år.

Vi håper dere velger å legge turen innom oss igjen på et senere tidspunkt, selv om årets besøk ikke stod til forventningene.

Med vennlig hilsen,
Roligheden Camping

Anmeldt 30. juni 2019 via mobile enheter

Fantastisk! Gode telt med solide og behagelige senger. Flott sitteplass både inne og ute. Praktisk å kunne ha bilen rett ved. Hyggelig betjening. Rask inn- og utsjekk. Gode sanitærfasiliteter. Rolig på kveldstid. Intet negativt å utsette på denne plassen. Bonuspoeng for gratis parkering i dyreparken.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, ErikRossB

Hei Erik,

Takk for at du tok deg tid til å gi oss en hyggelig anmeldelse!

Velkommen tilbake til oss ved en senere anledning :)

Med vennlig hilsen,
Roligheden Camping

Anmeldt 1. september 2021 via mobile enheter

Dato for oppholdet: september 2021
Maria Anderson, Gjestetjenester/resepsjon på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Maria Anderson, Gjestetjenester/resepsjon på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Abra Havn, Annet på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. november 2020