Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Rotete plassering av vogner og telt, uklippet gress hvor vognene stod. Badene var veldig skitne, noe som trakk ned opplevelsen i stor grad. Det luktet ofte vondt på toalettene, søppeldunkene var stort sett fulle, gulvene var våte og skitne.. Var et dyrt opphold mtp det vi ble tilbudt, i tillegg 25 kr per 4 min med dusj.

Kort vei til sentrum:)

Takk, julianeliee
Maria Anderson, Gjestetjenester/resepsjon på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2021

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at du ikke er tilfreds etter å ha besøkt oss, og vi skal se nærmere på det som blir nevnt her. Vi håper dere velger å besøke oss igjen på et senere tidspunkt.

Med vennlig hilsen Maria, Dyreparken

Anmeldt 29. juni 2021 via mobile enheter

Små-shabby camping som vi hadde høyere forventning til i forhold til prisen for å overnatte her (2 netter i Bobil kr. 1.120,- inkl. strøm).

Alle uteområdene er ustelte og kunne trengt seg en kraftig omgang med både gressklipper og kantklipper.

Servicebygget vi brukte var av nyere dato og helt innafor, men tungvint med kort for å komme inn , og unødvendig dyrt for å dusje (kr. 25,- pr 4 min).

Uerfarne, usikre og unge ansatte ga heller ikke et godt inntrykk.

Eneste grunnen til at dette stedet får karakteren 3 fra oss er at det er nært sentrum, og at det faktisk er mulig å ga dit, ca 3 km.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, tonej785

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en anmeldelse. Det er leit å lese at dere har hatt denne opplevelsen hos oss, vi ønsker selvfølgelig å levere bedre enn dette. Vi håper dere gir oss en ny sjanse på et senere tidspunkt, og at vi da lever opp til forventningene.

Med vennlig hilsen Maria, Dyreparken

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Har du ett ønske om å bli ranet er Roligheden Camping det perfekte stedet for deg. Her regner de ikke engang med at du dro campingvognen hit med en bil. Så den må du betale ekstra for å få parkere inne på campingen.

Jeg forsto fort hvorfor da vi som hadde betalt ekstra for stor plass med mulighet for fortelt oppdaget at de bare gir deg en tilfeldig bitteliten plass i gjørma uten plass til verken bil eller fortelt uansett.

Brannkrav og rolighed er ikke ett tema her. De fleste ligger alle klin oppi hverandre. Og skal du dusje. Vel og merke om de har nok kort eller armbånd så du i det hele tatt får tilgang til sanitær anlegget ryker det 25.- per. 4 min. For oss på 5 betyr det kjappe 250.- i døgnet for dusjing. Om du er så heldig og har noen kroner igjen og tenker å vaske litt klær anbefaler jeg sterkt å ringe ett vaskeri i byen. Det kan da umulig bli så mye dyrere enn de 130.- de tar for en 35 min. vask her.

Om du har unger som av og til må på do anbefaler jeg en annen camping da du bare kan få ett armbånd til sanitær. For oss på 3-5-13 år kan det bli rimelig stressene når 3 åringen må på do 2 minutter etter at hun på 13 har gått i dusjen. Da går det lett 500.- i dusjing og klesvask av minstemann for å si det sånn.

Renholdet var generelt langt under det vi er vante med etter 20 år med camping. Og det mitt i en epidemi. Undrer på hvordan det ville vært i ett normal år. I tillegg stinker det av kloakk på toalettene. Samme tilbakemelding fikk de flere ganger i fjor. Men de fikk, som jeg sikkert får bare ett standard svar som de sender alle.

Kort oppsummert: Norden er for full av kjempegode campingplasser til å blakke seg på sånt tull som dette. Kun enda ett tannhjul i pengesluket Dyreparken.

2  Takk, mortenk512
Maria Anderson, Gjestetjenester/resepsjon på Roligheden Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2020

Hei,

Takk for at du har tatt deg tid til å gi oss en ærlig anmeldelse etter deres besøk hos oss. Det er leit å lese at besøket ikke stod til forventningene. Vi tar med oss kommentarene dine i vårt arbeid med å forbedre oss.

Vennlig hilsen Roligheden Camping

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Flotte campinghytter med trivelig plassering og med gode senger. Det eneste positive, egentlig.

Fasilitetene er helt nye og veldig fine. Renholdet var derimot dårlig og dusjing er veldig dyrt (25 kr for 4 minutter).

En bobil med ungdommer i nærheten av oss skapte mye bråk, høy musikk osv hele kvelden. Ganske sjokkerende at ikke noen på campingen tok tak i dette, da vi var i hovedsak småbarnsfamilier rundt. Veldig forstyrrende.

Vi spurte på morgenen siste dag om vi kunne få teltplass neste natt, da vi ville være der lenger. De sa de skulle få oversikt over dette i løpet av formiddagen. Først klokken 15.30(!!) fikk vi telefon om at det var ledig plass! Helt håpløst at Roligheden kan tro at en familie med tre barn skal vente til så sent på dag med å vite om vi får ligge der. Vi drar videre og håper på bedre service andre plasser...

2  Takk, 240hansm

Hei,

Takk for anmeldelse. Det er hyggelig å lese at dere liker hyttene og fasilitetene våres. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss, og vi tar med oss tilbakemeldingene inn i videre drift av campingplassen.

Velkommen tilbake til oss.

Hilsen Roligheden Camping

Anmeldt 15. juli 2020

Anbefales ikke for småbarnsfamilier. Vi leide telthytte og var forberedt på avslappende familieferie på campingplassen, men ble møtt med høy party musikk og fulle tenåringer. Musikken stoppet 23.00, men holdt høyt volum frem til da med allsang og full fest, rett utenfor hytten vår (med russebuss musikk). Ingen av oss fikk mye søvn på denne turen og vi har unngått å være på campingen. Fint sanitæranlegg, men dyrt å dusje.

2  Takk, lonej91

Hei,

Takk for ærlig anmeldelse. Det er leit å lese at dere opplevde bråk på campingplassen, og at besøket dermed ikke innfridde.

Vi håper dere velger å besøke oss igjen ved en senere anledning.

Hilsen Roligheden Camping